Kan hon bli ''knäpp''?
Hej! Min bästis ska kanske vara kaninvakt åt Maja när jag är i Belgien i ca. 3 veckor. Maja ska då bo hos henne i en bur (120 cm lång). Hon går fritt i mitt rum annars. Hon kommer att få vara i en 12-kompostgallers Hage på dagarna.
Men tror ni att hon kommer att bli ''knäpp'' eller nåt sånt av att vara i bur?
Tacksam för svar! , :)
/ Tilda
Nej tror jag inte
Ni kan ju testa nu innan du åker iväg hur det går. Vänja henne i go tid innan 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Tack för svaret! Det ska jag göra! 
/ Tilda
Kan hon mycket väl bli. Min hane som brukar vara lös på rummet brukar bli knäpp om jag låser in honom. Om så bara över natten.. :/
Tycker ni att jag ska ha henne hos min bästis där hon kommer få vara ute på dagarna, och kelad med och och sånt och vara i bur på nätterna?
Eller hemma hos mig, då kommer hon få gå fritt i ett rum och troligen inte få vara ute, verkligen inte kelad med och sånt (ett tag kommer min mormor bara komma och mata). Fast då kanske hon kommer få vara liite på landet…? 
/ Tilda
Är hon sällskapssjuk, ha henne hos din kompis. Är hon sälvständig, ha henne hemma ^^ Annars kan du ju testa ha henne hos din kompis, och funkar det inte så kan din mormor väl ta hand om henne? :)
#5 Smart! Nja, inte så himla sällskapssjuk, men det bästa hon vet är att vara ute i hagen och springa… Tack så mycket för svaren! 
/ Tilda
Hoppas hon kan bo hos mig :D
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se