Jagar?
Min kanin Jagar Katter, småbarn och skottkärror om man har honom lös..
Ganska kul, När någon av katterna ser honom så springer de iväg…
Han gör något Morrljud och springer efter dem.. o.O
Gör era kaniner något liknande?
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ninja jagar katterna, om de springer, inte annars..:) han vill inte att de skall springa, utan att de skall tassa omkring med honom! :) Annars blir han arg och jagar dem!
Kram /Tess
Haha, gud vilken rolig kanin du har!
Har aldrig vågat ha mina kaniner lösa, så har ingen aning om de jagar..
/ Emma
#1 Coccos jagar katterna så fort han ser dem..
Sen kommer han skuttande mot mig som om han säger 'var jag duktig nu matte?' 
~ Kram Nadja ♥
Nej mina kaniner är nyfikna men jagar inte någon :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag skulle inte tro att mina kaniner jagar katter. Vi har inga katter själva, men det fnins en del i området, vågar därför inte ha kaninerna lösa, men har haft Zorro lös (äldsta kaninen), och har rätt ofta då jag ve tatt han inte springer iväg..
Min kanin Theodor är käär i våran tjockis till katt. :d Katten brukar gå utanför hagen & Theo blir galen! Han vill ut!
Han älskar kattens svans, haha.
Men våran svarta katt är han jätterädd för :s
Haha, ser lite roligt ut :D
Gammal bild på Theo.
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
Om kaninen "morrar" kan det vara för att han inte tycker om att man är på hans revir, att han helt enkelt är revirbenägen - han vaktar sitt revir. Vi hade en kanin som gjorde så när han bodde lös i köket tillfälligt.
Ibland så kan det va svårt att skilja mellan morra o knorr ljud, man kan typ blanda ihop det. Morrar han liksom ilsket eller är det mer ett knorrljud?
Min hane springer lös, o står man stilla så springer han runt en o knorrar, går man nånstans så måste man titta ner i marken så man inte trampar på han eftersom han följer efter en överallt :P
Odan jagar våran yngsta katt. Katten är väldigt retig och då blir Oddan arg x'3
Kram Emelie och djuren!<3
#8 Tja.. lite av båda, men mera åt det knorrande hållet…
~ Kram Nadja ♥
Knorrar kaninen uppvaktar den en, morrar den "jagar" den iväg en. :)
min gamla dvärgvädur pookie jagar katter, tennisbollar, människor, andra kaniner och allt annat som man kastar:) han är så söt när han jagar tennisbollarna xD
katterna "jagar" han inte speciellt mkt mest kelar med:P men dom vet inte vad dom ska göra så dom sticker xD
Min ena kanin som jag kan ha lös springer efter cyklister, joggare och mig haha, fast folk tycker bara det är kul och de hälsar gärna. Så underbart roligt när de följer efter en som en hund!
Haha, lät väldigt gulligt, ingen av min kaniner har gjort så. Kan du inte filma när han jagar skotskärran? 
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

min Kryptonit jagar hundar :P
eller tja, han vill jaga hundar, men jag tillåter honom inte då de flesta hundarna i grannskapet ser honom som en mumsbit >_<
men när mammas hund är över så jagar de runt varann
You can't spell Bitchy without Itchy
#11 Nä, då är det nog morrning för han knorrar åt mig när jag har varit med de andra kaninerna ;)
#14 Tro mig, jag har förökt, men han vill inte alltid xD
~ Kram Nadja ♥