Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 467 ggr
laait
0

(S) Hermelinkille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom att jag har flyttat utomlands måste jag sälja min superfina hermelinkille. Ernst är född 10-04-01 och är en svart white hermelin. Han är öronmärkt och har stamtavla (dock saknas en siffra i örat, men det går att ordna). Ernst är väldigt social och snäll, har aldrig bitit någon eller visat tecken på aggressivitet. Jag har inte haft några problem med att hantera honom, men sedan jag har flyttat är han inte så mycket hanterad, då mina föräldrar har tagit hand om honom och t.ex. använt transsportbur för att flytta över honom i hagen. Därför säljer jag honom endast till personer med kaninvana "med en stabil hand". Han har aldrig varit en riktig kel-kanin, utan han tycker mest om att springa rally och göra konster i luften ;) Jag har klicker-tränat honom sedan han var 8 veckor och han är väldigt smart och lättlärd, och tycker att det är jättekul! Hemmet är det allra viktigaste, och jag säljer honom endast om jag hittar rätt hem åt honom, där han kan få den tid, aktivering och uppmärksamhet han förtjänar. Jag ser gärna att du fortsätter att klickerträna med honom och att han får tillbringa mycket tid utomhus. Skriv lite om dig själv och vad du kan erbjuda så hör jag av mig!

laait
0

*white svart ska det givetvis stå.

laait
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

putt för Ernst!