förvirrad kanin...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag har varit iväg på minisemester och då har min granne passat mina kaniner och matat dem. Hon sa hon var orolig över min stora belgiska jätte som hon upplevde förvirrad. Han och en yngre belgisk jätte springer i ett stor hundgård som har 3 sektioner. en leksektion, en mat o sovsektion och en skogsektion. Varje gång hon kom och gav mat brukade han möta henne och börja äta och vilja gosa men i slutet så skuttade han in i leksektionen och verkade inte hitta in till matsektionen och sprang på den mindre kaninen som om han inte såg honom. ibland skuttade han in i sitt bo och låg där, vilket inte är likt honom när man kommer in i gården…den yngre kaninen var också lite mysko när hon skulle ge morötter. hon fick hålla moroten precis vid munnen för att han skulle äta, la hon den på marken nosade han runt som om han inte hittade den…jag undrade om de kunde ha dålig syn, men båda 2? funderade även över borrelia när det gäller den stora kaninen, men hur yttrar det sig på en kanin och kan de få borrelia?? är ju ganska Mycket fästingar nu men jag har inte plockat nån fästing från någon och ingen har någon på sig nu….
någon som har någon idé om detta beteende? TAcksam för alla råd…