Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 870 ggr
dermot
0

Rabbit Royal

Jag har tänkt beställa hem Rabbit Royal från Gnagarboden, men jag kan inte hitta vart man kan "registrera" sig så man kan beställla. Någon som vet?

Om någon annan säljer Rabbit Royal får ni gärna meddela mig! Som jag förstått det är Gnagarboden ändå uppe i Sollentuna och jag bor här nere i Skåne. Vet i och för sig inte om det spelar någon roll med fraktavg o så, men kanske lev. tiden är kortare?

Tyckte att Rabbit Royal hade ett bättre pris jämfört med t.ex Oxbow..

I vilket fall så får ni gärna hjälpa mig! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Bolten]
0

Finns i en del butiker i skåne, jag köper mitt i affär här nere :)

Inspiration
0

Bara lägg det i kassan, och gå sen till kassan så får du fyll i allt där :)

dermot
0

#1 Vet du vilka butiker? Jag har kollat lokalföreningen men de hade bara en sort. :)

#2 Okej tack! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Bolten]
0

#2 De finns i vellinge, det är där jag handlar, annars brukar det finnas i små affärer :)

dermot
0

#4 Okej, hur mycket kostar det här nere? :) Tyckte det var rättså billigt där, men kanske blir billigare här då :)

// Anka

[Bolten]
0

#4 typ 200 för 25 kg tror jag, inte säker :p

[sstorm]
0

#6 25kg säck finns de inte för RR

dermot
0

Har bara hittat 15kg säckar än sålänge :p Och då är det ungefär detsamma som på Gnagarboden, och hade tänkt köpa annat där så tar nog därifrån ;) Men tack i alla fall!

// Anka

[Bolten]
1

Menade 15 kg :P