Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 389 ggr
Tea.my.love
0

Kanin

Vad fick dig att skaffa just kanin?

Var det en slump eller hade du velat ha det länge?

Tveka inte att skriva, det är kul att höra hur det just blev en knain. Skrattande

Tina-A
0

Alltid gillat kaniner! Vi hade inga djur och så frågade jag min mamma om vi kunde skaffa kanin, men hon sa nej. Efter ett tag, kanske ett halvår, bestämde vi oss i alla fall för att köpa kanin :) Jag och min syster köpte varsinn

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tea.my.love
0

#1 vad kul. jag har alltid gillat kaniner med.

KajsaM
0

Har velat ha sedan jag var ganska 2-3 år. Har tyvär varit allergisk men sommaren 06 så kom min prins :)

[Quellii]
0

Jaa.. Varför skulle man inte skaffa kanin? xD Jag älskar dom, dom är så härliga varelser, dock tycker jag ju om de flesta djurslagen, men jag vill verkligen ha en kanin, så jag längtar tills Jätten flyttar hem till mig :)
Har alltid tyckt om kaniner, sen jag var jätteliten.. Det började med en Albinohona när jag var mellan 5-7år, men det var min brors kanin, sen blev det en egen kaninkille när jag var 11/12år, även den albino :) Såå.. det var det ^^ Jag är fast i kaninens värld ;D

[Popcorni]
0

Jag har lånat/hyrt kanener från olicka ställen sen jag var typ 3, så varför inte köpa en senar när man fick tid plats m.m:P

[Popcorni]
0

Också är dom ju sååå söta:D

ciss
0

I det förra stallet där Cola stod fanns det ett gäng kaniner och jag hjälpte till att sköta dem. Jag & en kompis ville köpa en kanin var och ha där men deras tjuriga stallägare sade nej.

När jag flyttade Cola kom det, efter ungefär en & en halv månad, tre kaniner till stallet  -  Nisse, Lilla Grå & Moa. Kärade ner mig totalt i dem! Började sköta dem varje dag och för några veckor sedan bestämde vi oss, jag & Fanny - vi skulle göra allt för att få egna kaniner!

Två månaders evigt tjat och gnat, skrik och tårar. Och så gav våra föräldrar med oss! Så om tre veckor kommer Embla & Engla! ;D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Jojsan
0

en jag känner hade en liten uppfödning av kaniner.. Hon skulle sluta med den och då fick jag köpa en jättesnäll svart dvärgvädurshane :)