Hjälp - Färger
Har 3 stycken små kaninungar som jag behöver hjälp med färgen med.
Alla är wienertecknade.
Tror att nummer 1 & 2 är gul/svart japantecknad winenertecknad.
Men nummer 3 vet jag inte riktigt eftersom han är blå på ryggen.
Vet du Vilken färg? de är? - jag har säkert fel på nr 1 & 2 med..
Snälla kommentera & hjälp mig.
Tacksam för hjälp! 
nr 1.
/ Cecilia Hanson

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Supersöta ungar!
Jag e inte så bar på färger man jag tror som du, gul/svart japantecknad winenertecknade på de två översta.
Om tredje e blå på ryggen är den väl gul/blå japan, men då behöver den ha blått anlag tror jag! :)
'
Nån annan kan nog detta bättre! :)
Kram /Tess
Vad är föräldrarna för färger?
Tycker inte riktigt 1:an ser gul/svart, utan på min dator ser den mer zobel japan ut..
2:an ser inte gul/svart ut heller, utan ser mer blå/gul ut då "strecken" är såpass diffusa/ljusa.

#3 - Okej, men det kan nog stämma. Eftersom jag även har en blå unge i både denna & förra kullen så borde pappa/mamma ha anlag för det.
# 4 - Pappa är gul/svart japantecknad & mamma är vit blåögd (:
Lägger upp några fler bilder med annat ljus. Bilderna blir ju inte helt rättvisa.
nr 1.
/ Cecilia Hanson

Jag tycker ingen ser gul/svart ut faktiskt, utan jag tycker de ser blå ut.

#10 - varför otter ? ;)
/ Cecilia Hanson
#11 Den har brunt i öronen :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~

#12 - Jaha , Tack! :)
/ Cecilia Hanson
#11 för att den är gul i öronen, och Otter är just gula i öronen, under nosen, på magen osv, precis som viltgrå är ljusare på magen, i öronen, under nosen ;)
Har du fler bilder på de svarta? tycks se lite gult i öronen på den svart wienertecknade i mitten.

#14 - Så du tror att nr 1 och nr 2 är Brun/Gul Japantecknad Wiener
och nr 3 är Gul/blå Otter Japan Wiener? eller bara Gul/blå otter? xD
Ja, det stämmer att jag är sämst på färger!
/ Cecilia Hanson
#15 Tror hon menar att den i så fall är blå otter wienertecknad :) (alltså den blåa)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#15 jag tycker att nr 1 & 2 ser brun/gul japantecknad wienertecknade ut, men kan vara min dator.
Nr 3 ser gul/blå japantecknad , ev. wienertecknad ut, otter är väldigt svårt att säga på japantecknade då de oftast är gula annars (gula japantecknade då)
Den blå wienertecknade är otter, alltså otter blå wienertecknad 
ne det ser väldigt blå/gula ut alla tre tycker jag möjligen att ettan är zobel japan.
#18 då måste det vara min dator som visar brun/gul japan :P jämför nämligen med min brun/gula japan jag har här hemma och dom är väldigt lika, men men.

#18 - det är inte zobel, de är ju typ vita blandat med annan färg..
Men hon är gul & svart/blå eller brun…
/ Cecilia Hanson
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker 1 och 2 ser ut att vara brun/gul japan wienertecknade och trean blå/gul japan wienertecknad. Men det är vad jag tycker. :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#20 Är 1an vit med annan färg i eller är den gul med annan färg i och wienertecknad?

den är Gul + Okänd + Wienerteckand tror jag ;D
Haha, okänd… :p
/ Cecilia Hanson
#21 Då är vi två om just det :)
Enklast är nog om du har någon färgkunnig uppfödare/person i närheten som kan komma och titta på ungarna, i och med att bilder kan vara lite luriga.