Vad ska jag göra??
Jag får köpa en kanin för min mamma!:D (jippie)Alla här hemma utom min morbror ska åka på semester till polen(2 veckor)så bara min morbror är hemma,jag undrar om jag ska köpa kanin efter att jag vart i polen(jag kommer tillbaka vecka 30 och ska åka vecka 28)eller nu….jag vill så gärna köpa nu och min morbror tar väl hand om djur så det skulle inte vara något problem alls!Så vad ska jag göra??mamma vill att när min pappa kommer och hälsar på mig från norge ska köpa bur och så,men det blir om 5 veckor och jag vill inte vänta så länge!!aja,vad ska jag göra hjälp!!
Köp den efter polen. Tror det blir bättre.
Jag förstår att du är ivrig :) Men tänk vad mycket du kommer sakna din kanin om du är ifrån den i 2 veckor! Tycker nog också du ska köpa den efter polen och bara ödsla all din tid på den ett tag ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
jag tänkte oxå så…men
Vilken vecka är det nu? Om du kan ha kaninen i kanske 1-2 månader innan du åker tycker jag du skulle kunna köpa den nu iof.. Men inte bara en eller två veckor innan du åker
nej,jag åker om 13 veckor ingefär
#5: Du skulle du ju kunna ha kaninen i 3 månader innan du måste åka? Om kaninen får stå på samma plats hela tiden och inte flytta runt så skulle jag köpa en nu, om jag hittade någon bra! Men annars kanske efter resan?
Jag skulle köpt efter resan..
ok,jag pratade med mamma och jag får kanin tidigast i slutet av maj så jag tycker nog jag ska köpa efter jag kommit tillbaka!det är nog smartast
#8: Ja, gör det då :) Det blir nog bäst. Spännande det ska bli!
jag vet!!

Köp efter :)