Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 237 ggr
senna
0

Vid vilken tid?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Vid vilken tid släpper du ut dina kaniner i rasthagen, och vilken tid tar du in dom?
**jag syftar mest på de kaniner som är innekaniner, som får komma ut. men ni med utekaniner får gärna svara, ni också! :D

Tina-A
0

Mina är utekaniner och vi öppnar "dörren" till deras bur på morgonen, runt 8,9 och sen stänger vi den på kvällen vid 19,20 kanske. De får alltså hoppa in och ut ur sin bur precis som de vill under hela dagen :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

senna
0

#1 - Okej, vad soft :D

senna
0

Mina kaniner är ju innekaniner, så det blir lite klurigt med sånt här. Men varje helg får dom vara ute hela dagarna, jag tar ut dom mellan 10/11-tiden och tar in dom vid 19-tiden. På vardagar släpper jag ut dom när jag kommer från skolan, vilket är vid 16-tiden kanske, till 18/19-tiden. Mina föräldrar jobbar ju på dagarna, och "alla barnen" går i skolan, så jag vill ju inte lämna dem själva ute :/ , så det fick bli såhär. Men på sommaren ska dom flytta ut, och då blir det som Tina skrev "de får alltså hoppa in och ut ur sin bur precis som de vill under hela dagen" , då dörren kommer stå öppen på dagarna! :)

myriis
0

Utekaninerna kommer ut såfort dem har ätit upp sin pellets på helger, vilket brukar vara runt tio. På vardagar kommer dem ut tre, när jag kommer hem från skolan.

Candy (innekaninen) är ute litgrann i rasthagar, hon gillar inte dem. Men npgra timmar om dagen iaf.

KajsaM
0

Min innekanin släpps ut 1h på morgonen och sen när jag kommer hem från skolan och åker in mellan 21.00-22.00 under skoltid :)