Roligaste
Vad är det roligaste som har hänt dej? Det finns ju en om vad det värsta som hänt, så då kan vi muntra upp med lite goda minnen!
**#0 Hihi, det har du rätt i^^
**
Det roligaste som hänt mig..Hmm..Ingen aning vad jag ska välja, det finns så mycket! Hoppas det går bra om jag skriver flera:)
En rolig sak var när jag fick en lillebror. Då var jag 9 år och blev jätteglad:D Hade velat ha ett småsyskon ganska länge;) Men nu på en ålder av snart 5 år är han ganska jobbig, hehe..Men han är hur go som helst för detxD Älskar honom så mkt ändåå<3
En annan rolig sak, var när vi åkte utomlands till Rhodos:D Det var jag och min familj, mormor, låtsasmorfar och morbror med familj. Det var hur underbart som helst där! Toppenväder och jättegod mat, och hotellrummet var super! Saknar det verkligen, längtar tillbaks dit…
Det roligaste/bästa som hänt mig som har med djur att göra, var när jag fick min älskade kanin Niike. Fick honom av mormor när jag fyllde 11 tror jag;D Jag blev så himla glad!!:D Och mitt hjärta smalt direkt, som snö i solen, när jag verkligen var säker på att jag inte drömde! xD Han var så himla söt! <33 (Fast det är han ju fortfarande^^Hihih)
:D

När jag fick Cola var jag så otroligt glad. En alldeles egen häst, inte alls om ridskoleponnyerna! Så fort jag fick se henne bestämde jag mig för att den ponnyn skulle jag ha, oasvett pris och oavsett hur hon var att rida. Den dagen som jag fick Cola var en av de bästa i mitt liv.
Sen så blev jag också otroligt glad när jag fick en katt, när hon fick kattungar, när vi bestämde oss för att bejålla katten Tweety, när jag fick Snöboll, När jag fick Nattvind, när jag fick Engla. Eller ja, när jag tingade Engla.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
det var roliga saker

Det roligast som hänt mig var när vi i familjen äntligen bestämde oss för att skaffa en hund! Jag hade alltid önskat ig en sedan jag var mkt liten då jag mindes vår förra hund så mycket. Förra året skaffade vi en liten shetland sheepdog och det är bland det bästa som hänt mig!
Man blir på så bra humör av den här tråden tycker jag ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
det bästa som hänt mig var igår när mamma sa att jag kanske får ha kanin snart!!:D:D:D:D
Svårt att säga en sak! Så mycket kul man varit med om ju.
Hultsfredsfestivalen var himla skoj.
Oså en grej med Tina som var askul! Men jag tänker inte säga för det är pinsamt… för tina :P hihihiahahahaha
#6, vad kul att du ska få en liten nin! Hoppas det går bra med den, när du fått den vill jag se många bilder
hoppas det går bra jag med!!självklart att jag visar bilderna!!=)
#9, VILKEN TUR:)
#7 Haha det där med Tina skulle jag vilja veta;)
Ska du te hultsfred i år igen Lotta??:P
Jag vill också veta det med Tina
, men visst om det är hemligt så är det..
#11 + #12: Jag har faktiskt ingen aning om vad hon syftar på 
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Haha berätta nu ;)