(S) kullen smaksättare
Ras: Lilla Tysk Vädur
Leveransklara: 1 juli
Säljs med härstamningsbevis, övergångsfoder och livslång support för 250 kr. Klorna är klippta och tänderna bettfelskollade när de kommer till sitt nya hem.
Tingningsavgift: 100 kr (betalas ej tillbaka om köparen ångrar sig)
Vi finns i Hällefors, det ligger 8 mil från örebro, 3 mil från Filipstad. Transport kan ordnas till olika ställen, t.ex. Halmstad, Örebro, Filipstad, Karlskoga kanske även Stockholm. Det brukar ju alltid gå att lösa!
Kontakta mig här via PM, skriv en kommentar eller maila mig på filippaquist@live.se vid intresse så berättar jag mer, skickar bilder osv.
Det är 7 st bebisar som söker nya hem, här kommer bilder på sötnosarna.
Nä fy på dig! Inte visa sånna sötnötar! :-)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 hihi visst är de underbara! intresserad kanske?:)
#9 Jo, visst är jag det! Men tyvärr ingen plats.. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#10 okej, det var synd!

Herregud vad söt Timjan är ^^ Och min mamma som är svag för lilla tysk ;)
#12 ja hon är himla fin, du får visa din mamma så smälter nog hon också ;)
Citronmeliss och Timjan är storfavorit här hos mig ^^ Så söta så! Önskar verkligen att jag hade plats!
// Anka

#13 haha jo precis :P mamma har sagt att hon ska skaffa en kanin, antingen fransk, lilla tysk eller holländare och ha ute på balkongen xD
#14 ja de små flickorna är himla söta :D ja det är riktigt synd att du itne har plats!
#15 det låter himla bra tycker jag, kaniner är ju underbara och speciellt lilla tyskar! och varenda en i den här kullen är något extra (tycker jag såklart hihi) :)

#16 haha jo precis. Har själv 4 st hoppninisar här hemma. Och vi hade en lilla tysk. En viltblå kille, men han rymde och vi hittade honom aldrig :/ Han blev sur på kvällen när vi skulle ta in honom i buren då han ville vara ute, och på morgonen var han borta :/
#17 vad hemskt.. stackars killen :(
är du intresserad av en hoppande Lilla Tysk så tror jag att Peppar, Isop eller Timjan har störst potential till det, de hoppar nämligen upp på allt de ser med lätthet!

#18 jaa det var inte så roligt :/
En hoppade lilla tysk är jag lite tveksam till pga tyngden :P Men vem vet, mamma kanske fastnar för någon ;) haha
#19 haha okej, jag hoppas på att din mamma gör det då! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men jisses så söta… Är väldigt förtjust i Mynta och Citronmeliss… 
Ska verkligen ta mig en ordentlig funderare om jag inte skulle kunna lösa det med en burplats till.
Påminn mig gärna igen; hur pass stora blir de jämfört med tex en dvärgvädur?
#21 åh vad kul!
de är mellanstora kaniner och väger ungefär mellan 3-3,7 kg. så jämfört med en dvärgvädur är de ganska stora haha, vet inte hur jag ska skriva. men är man van dvv så är lilla tysk ganska mycket kanin att handskas med kan jag tänka mig :) de vill ha en bur som är minst 120*60*60
puff för mina små sötnosar
puffpuff :)
PM:at! :o)
#26, fint, svarade precis :D
ingen som är intresserad av dessa underbara små liv?
#30 Så himla kul!!! Mina små lejon ska få en stor kompis!! 
# jag tycker också det är himla kul! :D tror Timjan kommer få det jättebra hos dig!