(S) Blåa hollisar
Har några söta, mysiga blåa holländarungar som söker nya hem. De finns ungar till kel, hopp, och utställning.
Ras: Holländsk Kanin
Färg: Blå-vit
Kön: Hanar och honor
Flyttklara: Slutet av vekca 22
De finns i Skara men transport kan oftast fixas.
De säljes med övergångsfoder och härstamningsbevis (eller stamtavla beroende på vilken kanin.)
Fler bilder kan skickas.
För mer info så skicka ett PM eller ett mail till: kastanjegardenskaniner@hotmail.com
Kastanjegårdens Kaniner
Hejsan!
Söker en hona som är renrasig med stamtavla. Hon kommer användas till utställning :)
Är i Paris denna veckan och ska packa klart nu :) men hör hemskt gärna av dig på min mejl svart96@hotmail.com
MVH Mathilda
#1 Hej!
Hör av mig till dig efter helgen för då vet jag mer om jag har några honor kvar (många som är intresserade av just honor).
Kastanjegårdens Kaniner
Transport kan fixas till Olofstorp (närheten av Göteborg) på lördag och ev söndag (4-5 juni). Har dock då troligtvis endast hanar till salu.
Kastanjegårdens Kaniner
Har flera trevliga blåa gossar som kan tas med till Alingsås 8-10 juli. (Därifrån så går det fixa transport till lite varstans i landet).
Kastanjegårdens Kaniner
Hej igen :) är nu hemma från Paris!
Sökte på Skaraborg,och kom fram flera resultat ^^
skaraborg Hallsbeg
skaraborg Herrljunga
skaraborg Lycksele
skaraborg Strängnäs
skaraborg Sele
Eller bara skara?
Ska upp till Stockholm den 9 Juli och kanske kan ta med kaninen på hemvägen?
Annars bor jag i Trollhättan :)
#5 Haha, läs i #0 så finner du svaret ;)
Jag bor i Skara, ligger väl 1 timme från Trollhättan.
Har tyvärr inga honor till salu. Har däremot flera hanar kvar. Finns en fin till utställning men som sagt ingen hona, för du ville väl ha en hona?
Kastanjegårdens Kaniner
Hehe okej :) blev lite osäker här nu eftersom det står skaraborg på din hemsida :).
Men då är det ju lungt,då kan jag med morsan komma och hämta :)
Åååh vad synd! Jo, det är jag nästan tvungen att ha annars dödar dom ju varandra eller gör varandra illa. Men planen är att jag ska bygga en 4 fackare med plats för (min lilla blandras) Simon,och "honan" och kanske för en kull (inte av dom kaninerna)
Om du tänkt skaffa en till kull vore det underbart! och då kanske jag kan hinna bygga buren också :)
MVH Mathilda
Fast om du ska ställa ut så är det bäst att låta kaninen bo ensam för annars finns risken att den får en skada som gör den nollas på utställning.
Jadå, kommer ha leveransklara ungar i september tror jag =)
Kastanjegårdens Kaniner
Jo, kaninerna kommer få eget fack så dom inte kan ta sig till varandra :)
#9 Ok, bra.
Du kan hålla koll på min hemsida senare i sommar för där kommer jag skriva om de aktuella kullarna =)
Kastanjegårdens Kaniner
Låter jättebra! är inne där varje dag :)
Putt, har några hanar kvar!
Kastanjegårdens Kaniner