Kaninkärlek
Skrev igår om en upphittad kanin som jag tar hand om..
Vi har ännu inte hittat ägaren tyvärr, men hoppas den snart dyker upp!
Men idag så tog jag ut "Daim" som jag kallar den och min kanin i koppel, jag och min kompis, först var båda bara intresserade av naturen och var väldigt nyfikna av sig speciellt "Daim" eftersom hela området är nytt för honom.
Eftersom det är två hanar var vi rädda att dom skulle ryka ihop och börja slåss så vi ville inte ha dom nära varann men dom var bestämda så vi tänkte "jaja, dom kan väl få nosa på varann då" och vi var båda helspända och beredd att rycka in om dom skulle börja slåss, men dom slogs inte dom bara nosade på varann och såg ut som om dom slickade varandra var så himla gulligt!
Men båda är ju hanar så vi bara tittade på varann och jag tänkte lite på skämt "Ja, där ser man! Efter tio år får man veta att ens kanin är homosexuell" Väldigt gulligt tycker jag :D
Det där var sekunderna innan dom började nosa på riktigt och sedan slickade varann såg det ut som :)
Redigerade bilden lite, tyckte det var så fin!
Vad tycks? :)
Kram Janina :)
Så trevligt att allt gick bra :D
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Det är faktiskt bevisat att djur också kan vara homosexuella! Vem vet ;)
#2 Jadu ;) jag såg en dokumentär om två gamar som var homosexuella^^
Dom fick till och med "adoptera" ett ägg^^
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Vad gulligt!
What doesn't kill you makes you stronger.
#2 Bara få djurtyper som kan vara det (jag har läst om det när jag gick gymnasiet) men kaniner kan inte vara det :) vissa apsorter och vissa hjortsorter kan vara det.
Mina 2 hanar trodde jag skulle börja slåss när dem rymde (den ena kom över i den andras "bur") men dem slogs inte märkligt nog. Dem gillade varandra men vågar absolut inte ha dem ihop, för rätt som det är kan dem börja slåss.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så gulligt!
Vem är vem på bilden föresten?
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥