Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 889 ggr
[Majasmamma]
0

(K) Lejonhuvad hona

Söker en lejonhuvad hona, helst en unge. De flesta färger av intresse dock inte rödögd.

Då jag i framtiden gärna vill försöka få fram sk "minilejon" är det ett stort plus om honan är ganska liten, alternativt har föräldrar som är ganska små. Det är dock inget krav! :o)

Vi bor i Mariefred, Södermanland, men tex Sthlm är inga problem för oss att hämta i.

Min mail: annahagstrom@spray.se

[Luppa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kolla med http://www.freewebs.com/humlevagenskaniner/
Hon har finast "minilejon" om du frågar mig.
Finns visserligen i dalarna, men henne kan du lita på och köpa osett.
Transport går ju alltid att ordna.

[Majasmamma]
0

Tack snälla, ska kika! :o)

[Majasmamma]
0

Kommer du ha vägarna hitåt något mer i sommar annars Petra? Jag är ju lite förtjust i både Tara och Tilly även fast de inte är mini… Oskyldig

rabzzit
0

Elin.

Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.

[Luppa]
0

#3 Jag ska troligtvis ner till Norrköping och hämta får… Vet dock inte exakt när, men det blir i slutet av juni el i juli.
Tror inte de tjejerna blir särskilt stora, även om de inte är mini. Tara är dock lite mindre än Tilly, och sötare också i mina ögon. Kortare öron och finare huvud.
Pappan ligger på 1,25 och mamman 1,35 ungefär. Så det är inga jättar.
Tyvärr så är T-kullen halvsyskon till Pawa…

[Airo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en liten Egern Wienertecknad tös som jag funderar på att sälja, som jag tänkt behålla egentligen.

Hon är redan lev.klar (den 8 juni), så hon kan hämtas.

Jag finns i Ljung/Herrljunga, Västra Götalands län, men transport brukar inte vara några som helst problem. :)

Men jag kan fixa transport till Katrineholm 28-29 juni om du skulle vara intresserad :) Kan även leta runt lite efter närmare ställen om det inte skulle gå.

[mla0826]
0

Är du fortfarande intresserad av en lejonhuvad hona?Jag bor i Stockholm och har nu en grå/blå färgad lejonhuvad hona till salu,hon är leveransklar 28 juni,omdu är intresserad gå in på min hemsida kanin.webuda.com,mejla eller ring mig för mer info och bilder.Mvh Maria.