Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1022 ggr
[Airo]
0

Kull 5 - dom 7 dvärgarna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag, den 17 juni 2011, föddes 7 små miniflodhästar i Cookies bo. Dom föddes under dagen, vilket är första gången här hos mig.

Det blir 4 blå, 1 havanna, 1 japantecknad och 1 vit blåögd. Ska bli så spännande att få följa deras uppväxt! Den vit blåögda stannar ev ifall det är en hona..

Hoppas på någon med mycket wienerteckning!

E. Solställets Energy, Blå, Stamtavla (ej utställd)
U. Prästkragens Brummelisa (Cookie), Havanna Wienertecknad, Härstamningsbevis

Jag kommer uppdatera denna tråden med bilder på deras uppväxt!

[Dezederia]
0

Grattis! Och lycka till :D

[Airo]
0

#1 Tack!

Lill87
0

Grattis igen =) Ska bli kul att se bilder när de växerSkrattande

liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

[Airo]
0

#3 Tack så jätte mycket! Trodde faktiskt att dom skulle komma inatt, min mamma och jag hann inte städa buren innan.. haha! hon bökar runt så himla mycket i sin bur varje gång hon är dräktig, så det ser ut som värsta racet där inne!

Ja, jag ska försöka ta enskilda bilder på dom imorgon när jag kommit hem från Ullared Skrattande hoppas bara att alla klarar sig!

Lill87
0

#4 Haha ja man kan ju inte styra de tyvärr Flört. Mina är likadana, jag städar och ett par timmar senare ser det ut som ett mindre krig i hela buren haha.

Ska bli skoj att se =)

liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

dermot
0

Stort grattis till dem små! Skrattande

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Airo]
0

#6 Tack tack! Glad

[Airo]
0

Ny bild :)

Dom har ändrat färg, så jag funderar på om det är 2-3 Zobel Bruna, 1 Blå med mycket wienerteckning i, 1 Havanna, 1 dålig hur ska vi lära känna varandra om han inte säger nåt Japantecknad och 1 Egern.

Någon kan ev. vara wienertecknad..

[Airo]
0

Sweet Teddy
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis & lycka till med de små :)

/ Kram Johanna & ninerna. ♥

Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥

Lill87
0

Neej vad söta de är, små korvar =) Spännande att se hur de kommer se ut med päls Flört

[Airo]
0

#10 Tack! :)

#11 Ja, små fina korvar, jämna i storlek, hoppas verkligen på någon med mycket wienerteckning! Glad

Ska försöka ta enskilda bilder imorgon efter att jag har kommit hem från Tollered och hämtat min Dvärgvädur Rex hane.. Glad

[Dezederia]
0

Åhh så gulligt! Va så längesen jag hade bebbar ^^

Ska bli kul att se bilder när det blir äldre ;P

[Airo]
0

#8 oj, det blev lite knas… haha, "hur ska vi lära känna varandra om han inte säger nåt" ska bort. Jag råkade antagligen trycka på CTRL och V.. haha :)

#13 Ja, dom är supersöta! små mini flodhästar! ;) tycker också att det ska bli kul även för mig att se hur dom utvecklas..