Favoritfärg
Vilken är din favoritfärg på kaniner? Visa gärna bilder!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag gillar rysstecknad, japan, blå brokad/mantel, lux & isabella. Helt underbara färger allihopa!

www.frihetenskaniner.se
bourgogne manteltecknad :D #1 hur ser en lux ut?

På Liga's stamtavla står det "Mindre vädurskorsning, Lux", annars har jag inte sett någon annan kanin i verkligheten med lux, men den färgen är underbar!
Lilla Grå är förresten parad med henne. Ungarna kommer om ca 1½ vecka. Hon ser otroligt tjock ut på den här bilden, men det är bara pälsen. Färgen är lite ljusare i verkligheten också. (;
www.frihetenskaniner.se
Favoritfärgerna är blått (i alla varianter) och vitt (både blåögdt och rödögdt)!
Min järnblåa belgiska jätte Järnsaxa.

Viltblå,järnblå,chinchilla,viltröd,zobel!
Järngrå, Gul och viltgul! :D

Jag tycker dom flesta färger är fina..
#7 Hur ser gul ut? ;)
#8 - Jag har ingen bild, men det finns gula Jättar på denna sida ^^ http://www.klockarenskaningard.se/belgiskjatte.htm Dom är jättefina! :D

Det ser ju prcis ut som viltgul ju! Fin färg var det iaf!
Blåa färger, viltgul, vit o massa andra :D
- Mvh Emma
#4 aha söt :) hur gammal är honan?
Favvofärger: Blå, madagaskar, isabella, blå/brun zobel white, vit blåögd, Japantecknade, manteltecknade, brokade, viltgul och brun/blå zobel :D
Viltgrå också =)
#4: Hon ser nog mer ut som en viltisabella än en lux.

Kan aldrig bestämma mig
Viltblå, viltgul, viltröd och rävröd tillhör dock favoriterna!

12: Oj, nu fick jag hjärnsläpp. Två år tror jag hon är, möjligtsvis tre. Kanske två och ett halvt? Jag vet egentligen men har glömt bort det, (;
15: Jag vet inte, men på stamtavlan står det Lux i alla fall. På bilden ser färgen så konstig ut, hon ser inte ut sådär annars.
www.frihetenskaniner.se
#17 aha :)
Favortifärgerna…Hmm svårt, det är många. Men Black and Tan har blivit en favorit. Och madagaskar har jag alltid tyckt om!:) Tkr även chinchilla, järnblå (Järnsaxa är allt för fin), manteltecknad/brokad i olika färger är fina:D
gillar alla utom madagaskar…vet inte vrf!!
och absolut favvis är tan blå och brun,Love it
Min favvisfärg är blåå. som molle :D
alla blåa färger =)
Vita knainer men blå ögon är min favvo!

Beror faktist på Vilken ras? xD Är lite kinkig ;)
Men chinchilla är URSNYGGT på dvv.
Japan G/S, B/V & S/V :)
+ vit blåögd & vit rödögd :)

Jag gillar vita kaniner och det spelar ingen roll om ögonen är röda eller blå. ;) Så gillar jag även viltgul, viltgrå (tycker det ser så naturligt ut.hehe) och manteltecknade i dom färgerna är fint, även ljusgrå manteltecknad. (heter kanske inte ljusgrå..). Röda kaniner är oxå fint!
Mina favoritfärger är svart manteltecknad och de flesta japanfärgerna, mest svart/vit japan! :)