Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 525 ggr
ciss
0

Favoritfärg

Vilken är din favoritfärg på kaniner? Visa gärna bilder!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Jag gillar rysstecknad, japan, blå brokad/mantel, lux & isabella. Helt underbara färger allihopa!

www.frihetenskaniner.se

Tribe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JAPAN <3 Helst Blå/gul japan, de tkr jag är finast (A)

Jojsan
0

bourgogne manteltecknad :D #1 hur ser en lux ut?

ciss
0

På Liga's stamtavla står det "Mindre vädurskorsning, Lux", annars har jag inte sett någon annan kanin i verkligheten med lux, men den färgen är underbar!

Lilla Grå är förresten parad med henne. Ungarna kommer om ca 1½ vecka. Hon ser otroligt tjock ut på den här bilden, men det är bara pälsen. Färgen är lite ljusare i verkligheten också. (;

www.frihetenskaniner.se

Zvintos
0

Favoritfärgerna är blått (i alla varianter) och vitt (både blåögdt och rödögdt)!

Min järnblåa belgiska jätte Järnsaxa.

Myrra
0

Viltblå,järnblå,chinchilla,viltröd,zobel!

[Quellii]
0

Järngrå, Gul och viltgul! :D

Frida-L
0

Jag tycker dom flesta färger är fina..

#7 Hur ser gul ut? ;)

[Quellii]
0

#8 - Jag har ingen bild, men det finns gula Jättar på denna sida ^^ http://www.klockarenskaningard.se/belgiskjatte.htm Dom är jättefina! :D

Frida-L
0

Det ser ju prcis ut som viltgul ju! Fin färg var det iaf!

KvirrZ
0

Blåa färger, viltgul, vit o massa andra :D

- Mvh Emma

Jojsan
0

#4 aha söt :) hur gammal är honan?

myriis
0

Favvofärger: Blå, madagaskar, isabella, blå/brun zobel white, vit blåögd, Japantecknade, manteltecknade, brokade, viltgul och brun/blå zobel :D

myriis
0

Viltgrå också =)

Elina.
0

#4: Hon ser nog mer ut som en viltisabella än en lux.

Timotej
0

Kan aldrig bestämma mig Räcka ut tungan Viltblå, viltgul, viltröd och rävröd tillhör dock favoriterna!

ciss
0

12: Oj, nu fick jag hjärnsläpp. Två år tror jag hon är, möjligtsvis tre. Kanske två och ett halvt? Jag vet egentligen men har glömt bort det, (;

15: Jag vet inte, men på stamtavlan står det Lux i alla fall. På bilden ser färgen så konstig ut, hon ser inte ut sådär  annars.

www.frihetenskaniner.se

Jojsan
0

#17 aha :)

[Niike]
0

Favortifärgerna…Hmm svårt, det är många. Men Black and Tan har blivit en favorit. Och madagaskar har jag alltid tyckt om!:) Tkr även chinchilla, järnblå (Järnsaxa är allt för fin), manteltecknad/brokad i olika färger är fina:D

love_bunnies
0

gillar alla utom madagaskar…vet inte vrf!!Fundersamoch absolut favvis är tan blå och brun,Love it

Lotta_A
0

Min favvisfärg är blåå. som molle :D

huldisen
0

alla blåa färger =)

Tea.my.love
0

Vita knainer men blå ögon är min favvo!

twinnie
0

Beror faktist på Vilken ras? xD Är lite kinkig ;)
Men chinchilla är URSNYGGT på dvv.
Japan G/S, B/V & S/V :)
+ vit blåögd & vit rödögd :)

Hopi
0

Jag gillar vita kaniner och det spelar ingen roll om ögonen är röda eller blå. ;) Så gillar jag även viltgul, viltgrå (tycker det ser så naturligt ut.hehe) och manteltecknade i dom färgerna är fint, även ljusgrå manteltecknad. (heter kanske inte ljusgrå..). Röda kaniner är oxå fint!

Horsepower
0

dessa 2 är mina favvisar och sen kommer en till men vet inte vad den heter,

Horsepower
0

här är den

SaraB
0

Mina favoritfärger är svart manteltecknad och de flesta japanfärgerna, mest svart/vit japan! :)