Upphittad kanin - linköping
HIttade en långhårig vit (m lite brunt) kanin när vi var ute på nattkissen m hundarna nu på kvällen. Den sitter i mina degus betesbur nu och lappar har satts upp i närområdet, men tänkte att det kan vara smart att lägga en lysar här med.
Vet ej kön. Verkar tam, trevlig och välskött iaf.
Upphittad i södra Lambohov, Linköping
(bild kommer imorn om den int hittat hem)
hey kan du lägga ut bild på den?
min kusins kanin rymde för ca 1,5 vecka sen från tornby i linköping, kanske kan vara den?
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)

#1 verkar helt orimligt att kaninen skulle ta sig hit från tornby och fortfarande vara så tam och se så välskött ut. Men jag skall gå ut o fota den snart tänkte jag och lägger upp bild efter det.

#3 har ingen anning om hur långt det e då jag typ aldrig e i linköping men e tyvärr inte hennes kanin då den e mera jämnlång på hela kroppen o inte riktigt så långhårig runt huvudet
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)
Men vilken sötnos! Ingen som hört av sig? Bor inte alltför långt bort från Linköping
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Men gud vad söt.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

Kaninen har hittat hem nu :)
Till sitt ursprungliga eller till ett nytt?
nämmen vilken sötnos! och vilken snygg frisyr den har :) hoppas det löser sig :) säckert någon som saknar sin kanin…bara det inte är någon som har tröttnat och släppt ut den det skulle ju vara sorligt…. 
Har den hittat sitt ursprungliga hem??? ååå vad bra!

Japp kaninens mattes mamma (som var kaninvakt) kom och hämtade den igår :)