Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 944 ggr
Lowe
0

Forts. Kaninchatt!

ja, nu är det en fortsättning för att den andra tråden blev så lång ^^

Lowe
0

*Putt*

Keligast
0

Hej alla glada kaniner :)

Albin här :) Igår åkte jag transport i 40minuter! Det var jätte jobbigt och man blev jätte trött. Trodde jag skulle till vetrinärna igen! Men nej kom till en grön trädgård med massor av människor och kaniner. Försökte flörta med dom andra kaninerna men ingen som jag fick på fall. Zorro min "broder" som har tagit min fina täckning XD gillade mig inte alls och Skalman ville bara sätta på lilla mig. Jätte läskigt! Men i slutet fick jag ligga i mattes famn och äta banan och mandlar. Gott!

Lowe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haj där!

Jag har varit ute i minst en halvtimme i den stekheta solen!
Först fick jag springa runt runt runt runt runt som jag ville i en sele & sedan så håller matte i ett snöre, vill vara utan snöre menmen.. Jag la mig sedan utmattad ner & matte förstod att jag var varm, då hämtade hon en tjocktröja & min vattenflaska, så hängde hon upp den på rasthagsstaketet & jag skuttade glatt dit. Sen ställde hon upp hinder & förväntade sig att JAG skulle hoppa? Jag vägrade först & rev o.s.v men jag fick en massa beröm ändå & då hoppade jag fint! Matte berömde mig ännu mer & sen fick jag gosa med henne.. Nu ska hon hämta mandlar, som är så söööta! Oj, hon kommer!

Många kaninhopp WV (Wille Valo)

[Niike]
0

#3 Sööt:D

Lowe
0

#4, tack! Visst blev den bra? :D

Sotis
0

Hejsan alla kaniner:)

Jag har nästan varit ute i en hel timme och skutta runt i min röda fin bogsele,tillsammans me lillan. matte hade ställt upp massor me hinder. Som jag o lillen skulle hoppa över:)Det var jätte kul!Sen när jag o lillen hade,hoppat ett bra tag,så tyckte matte att det räckte.Jag o lillen gick och la oss i skuggan,för att det var ganska varmnt i solen. Sedan så kom våran andra matte och hållnde i oss i kopplerna. sen så gick våran andra matte och städade våra burar. Se när jag kom  in i buren igen så var det rent och fint i buren:D

//Millan o Lillan.

Lowe
0

Hej alla små knäppisar!

Nu ska jag ut igen i min fina regn & sol H-sele, med kristall W & V et på! :D Ska hoppa lite mer, ska bli kul, tydligen XD

[Nalle-]
0

Hejsan alla niner!

Nu var det länge sedan jag skrev, men matte hade lessnat på KIF, men nu är både hon och jag tillbaka igen ;)
Jag har iaf jag fyllt 4 månader och är nu sååå stor!
Men matte säger att jag fortfarande är hennes lilla bäbsi, pinsamma matte ;)
Nu är hösten här.Det är lite kallt på nätterna , men jag slipper iaf den stekheta solen och det är ju bra :)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men jag hör av mig om det händer nått nytt ^^

Hejdå alla KIF kaniner! :D

//Nalle- Coolaste kaninen i byn

[Nalle-]
0

Hejsan alla Ninizar!

Vad tomt det har blivit här i kaninchatten!Nästan inga skriver ju… kom igen, skriv!! :D
Idag har matte städat min bur.Och som vanligt gjorde jag allt för att irritera henne ;) Matte har en låda som hon her ner allt mitt gamla spån i, och i den försökte jag hoppa ner i.Tyvär lyckades jag inte.Sedan så satt jag på precis det ställe som matte skulle ta bort spån från.Matte blev riktigt less på mig.Jättekul!

Nu måste jag sluta skriva.Matte vill ha datorn nu ^^
Hejdå alla niner, och glöm inte att skriva!

//Coola Nalle

Lippo
0

Hej alla kaniner!

Just nu så ligger jag och vilar till James Blunts "you're beutiful" den är så bra! :) För övrigt så ska jag gå ut och hoppa lite med Cassie sen. Heller att jag kommer hoppa, haha x) Tror nog hon tycker jag är en stygg liten pojke men endå så säger hon jämt hur mycket hon älskar mig. Gör eran husse eller matte så?

/ Lippo ^.^

SimsBrooke
0

Hej alla kaniner där ute!
Idag har jag bara legat i min bur tills på kvällen, då matte släppte ut mej på golvet och gav mej lite morot. =)
Matte visade upp mej för sina kompisar i webcamen (heter det så?) När hon tyckte att jag blev för "nervös" så skulle hon släppa ner mej i min bur, men jag började sprattla jättemkt så hon skyndade sej att lägga mej i knät så jag kunde hoppa in i buren själv. Mattes mamma sa att de skulle köpa både rör och en liten bro så jag kan komma in och ut ur buren själv då matte tillåter mej =)

Men nu ska jag vila och sen ska jag böka och stöka när matte ska sova =) hehe..

Hör av mej nångång

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Flippa
0

Hej alla kniner! Igår då matte skulle åka till en kompis tror jag så fick jag följa med :D  Jag träffade en kompis som hette Zoie :) VI hoppade hinder sedan. Då bara flög jag över ett 40cm hinder utan att tänka på det ^^ Matte blev jätt glad :D Då blev jag också glad :) Sen fick jag vara i någon slags bur.

lolaisdenied
0

Hej, jag är ny här inne på kaninchatten. Mitt namn är Theo. I förrgår hände en märklig sak! När klockan var 12 på natten och jag ville sova så började min matte möblera om på rummet. Hon var så elak att hon tog bort min underbara säng som jag älskar att kissa i. Fast nu har jag jättestor golvyta att springa på:)

Igår fick jag vara ute till klockan 1 på natten och springa och redan klockan halv 8 fick jag komma ut igen!:D Mattes konstiga sovvaner är till stor fördel för mig.

Här är en bild på mig som matte tog imorse
*Vilar mig efter allt bus*

Bamse 08
0

Puttar upp

What doesn't kill you makes you stronger.

Luckyt5
0

Hej alla kaniner!

Jag heter Maja, och nu ska jag berätta om en rolig sak som hände igår.  Jag och matte var på Kaninhoppning i Julita! Jag bestämde mig för att  lyda matte, så i första omgången kom jag i mål på 0 fel!  Andra omgången blev det ett litet fel (men det var bara ett litet slarvfel). Men vet ni, jag vann klassen! Matte säger att jag är bäst, och det är jag ju!

/ Tilda

Luckyt5
0

Oj, det var visst en gammal tråd… :)

/ Tilda

Bamse 08
0

Japp det är det men man kan ju all skriva i en gamnnal tråd med

What doesn't kill you makes you stronger.

ppyysseenn
0

Gammal tråd, men skriver ändå! :)

Tjenare där.

Idag kom Alma till buren vid 12 tiden, ja, så här såg jag ut då.
Jag är helt galen när någon kommer, jag vill ut! hihi :)
Hon släppte ut mig i hagen, och jag åt det goda gröna gräset och jag sprang som en galning, hehe.
Sedan gosade Alma med mig, sedan fick jag vara i buren ett tag till.
Jag fick lite pellets (1/4 dl), sedan på eftermiddagen fick jag 1/4 dl till, även hö.
Jag blev lite rädd när gräsklipparen kom, men Alma sa att det inte var farligt, så, ja, det var min dag! :-)

Och här är söta jag på bild! Alma tog den idag.

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner