Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1333 ggr
[mla0826]
0

Medarbetare?

Jag är ny här så jag har en fråga hur blir man Medarbetare på kaninifokus och vad innebär detta?

ppyysseenn
0

Tror att man behöver vara medlem ganska länge och vara aktiv och även kunnig, även har mycket ansvar och visa med gott exempel. men eftersom jag inte är Medarbetare så kan jag inte svara korrekt, men detta är vad jag tror! :)

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

Fridaaaa
0

Sajtvärden väljer ut Medarbetare. Dem ansöker när dem tycker att dem behöver fler, om t.ex någon har slutat osv

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Bamse 08
0

Säger som ovanstående

What doesn't kill you makes you stronger.

[mla0826]
0

tack för alla svar,som sagt är ny här så kan typ nästan ingentig

Zvintos
0

Det stämmer ungefär det #1 säger.
En Medarbetare bör vara en person som är ett föredöme på sajten, bör kunna uttrycka sig väl i skrift och såklart gärna ha kunskap och intresse för kaniner.

Som Medarbetare hjälper man sajtvärden att sköta sajten, så att säga.
Det vill säga skriva artiklar, se till att sajten är aktiv, kolla trådar och se till så att det är en bra stämning, med mera.

Emelie
0

Vill bara inflika att det inte alls är säkert att den blivande medarbetaren varit medlem länge. Så länge denne passar in i en medarbetarroll så spelar längden på medlemsskapet ingen roll.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Bamse 08
0

#6 fast om man har blivit medlem den dagen man frågar kanske sajtvärden vill att man vissar att man kan lite med intresse{#emotions_dlg.smile}

Emelie
0

Ja, fast beror ju lite på om man känner till denne person sen innan eller inte också.

Dock är det inte bara sajtvärden som bestämmer vem som ska bli medis, utan sajtvärden + medarbetarna enas om det tillsammans. Alla ska ju trivas! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Bamse 08
0

Jag har en fråga: Hur gammal måste man vara för att vara Medarbetare?

Zvintos
0

#9: Det är upp till Sajtvärd + medarbetarna.
Detta i och med att åldern inte är det viktiga, utan mer hur väl personen stämmer in i bilden av hur en Medarbetare bör vara.

Bamse 08
0

#10 Ok Tack