träff??
nån som har lust att ordna kaninträff i stockholms län?Typ att man träffas med kaniner hoppar,leker och sånt?
Vi har redan försökt anordna ett antal gånger, men om du kan styra upp något så är jag gärna med och organiserar och anordnar! :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Men jag tycker så här, att ska man ha kaninträff, och kaniner typ ska träffas måste ju kaninerna vara vaccinerade tycker jag, annars är det ju risk för smitta :)
Stockholm är alldeles förlångt bort för mig :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
har alldrig gjort nåt sånt förut,men kan kanske försöka på sommarlov om jag ska inte resa bort nånstans,men hur gör man det,ska man hitta och boka lokal och sånt eller kan man bara träffas ute i naturen mer ooficiellt?
#2 Ja, fast tänk såhär. Hur många kaniner är det som är vaccinerade på en utställning? Och hur många är vaccinerade på en hopptävling? Här uppåt i landet så är nästan kaninpesten obefintlig och här är det inte vanligt att vaccinera sina kaniner öht.
#3 Ute är lättast! :)
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#4 Jo det är sant, men jag skrev att jag tycker att kaniner borde vara vaccinerade om det träffas så, skrev inte att det är ett måste 
#5 Ja det är sant. Egentligen borde det vara krav på det, så man minskar spridningen av kaninpesten.
#6 Håller med dej 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag hade gärna varit med på nån kaninträff ^^
mina kaniner är inte vaccinerade och har inga planer på det så nån sån regel kan vi väl strunta i? x) om inte annat så kan man ju komma utan kanin och bara umgås och "sno" andras kaniner =)