Kaninungar sökes!
Just nu söker jag kaninungar! Vill helst köpa dvärgvädur eller lejonhuvad dvärgvädur. Någon som säljer inom stockholms län?
Sedan söker jag också kaninburar som minst ska vara 100 cm långa.
Det gör inget med begagnade saker.
Vill gärna att ni skickar kommentarer med bilder eller länkar till bilder på grejerna.
// Texmex 
Jag har 4st kaninungar som kommer att vara leveransklara den 6 Juli :) Finns bilder och info på inlägget "(S) Kevin Rudolf Kullen" här på kanin iFokus :)! Transport till stockholm är lätt att ordna^^!
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Har flera kaninungar till salu, dvärgvädurar med rexpäls och vanliga. Kolla hemsidan. www.fornuddens.webb.se
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
Jag vet att fornudden har ungar till salu! Två kullar!
Jag ville köpa en men tyvärr för långt borta! ;)
Jag har 3 kullar till salu just nu, lejonhuvade kaniner, kjol och man. Kan alltid försöka att ordna transport.
Kolla hemsidan: www.ljungs.weebly.com
Oj, jag såg inte inlägget nummer 2 hade gjort, vi måste ha skrivit det sammtidigt! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har två dvärgvädurar till salu, en vit rödögd hane och en svart hona se hemsidan för bild. http://vassarnskaniner.weebly.com/
Finns ca tre mil utanför Uppsala.
Båda är mycket sociala, vänliga, gosiga, nyfikna och snälla!
Hör av er på trotternumber1@hotmail.se för mer info, bilder med mera. :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Jag bor i hudiksvall men har släkt i stockholm så jag åker dit ofta ( om det var transport och så du menade).
Jag har en kull lejonhuvad dvv som är födda 14Maj.
Färgerna är svart wiener, svart brokad, madagaskar wiener, madagaskar otter.
Dom säljs för 200:- med härstamm.
PMa vid intresse, fler bilder eller mer info.
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
Jag har fyra styck lejonhuvade kaniungar till salu,en hona och tre hanar,de är leveransklara 28 juni,för mer info och bilder gå in på kanin.webuda.com,
bor i stockholms län.
Hej!
Vi har en renrasig dvv kull där de finns en som kommer säljas med stamtavla. Mamman är god hoppare så de finns säker potential för de om man så önskar också.