Mitt nya "kaninhus"
Nu ikväll verkade det som om min hjärna fick fnatt…xD Vem börjar flytta alla kaninsaker (pellets, hö, transportburar, pälsvårds saker, hinder, inneburar m.m) från hela tomten in i lekstugan + städa ur den, en lördagskväll?
haha, jo jag! :D Det ända som behövs nu är ett bord som skötbord och tavlor med kaniner på. 
Kan ju säga såhär också att jag hatar att städa och flytta saker från ett ställe till ett annat men idag var det faktiskt kul! ;) Bilder kommer sen! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha, du låter som mej 
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
#1 haha :D
#5 + Tofflor och spade ;)
var är kaninburarna? :)
http://emmaskaninselar.blogg.se/
#7 Dom är ute ;) Kanske inte borde heta kaninhus men har grejorna där just nu ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ser jättemysigt ut! Vilket stor lekstuga du har! :D
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
#9 Jo den är stor! :) Och eftersom vi aldrig använder den så blev det ett kaninförråd/hus :P
Känner igen mig lite, kan få för mig klockan nio på kvällen att ninernas Hage ska möbleras om helt, haha :D
Men roligt med lite ordning, och vad fint det blev, med myshörna och allt! Gissar att dina föräldrar är glada att slippa ha kaninsaker överallt också? (Det skulle min mamma vara iaf… haha) ;)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#11 haha, jo xD Det första mamma sa när jag kom in igen var: "Äntligen har du fattat att du kan ha alla saker på samma ställe…" ;)
Har mina kaniner i lekstugan(på vinter)det är lite trångt men mysigt.
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#13 Okej ;D Jag tänkte flytta in burarna dit in men dom är för breda :(
DU kan ju bara ha honor med kull där inne,elr nån liten bur
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#15 Jo. Haha tänkte faktiskt precis på det x) Nilla ska få vara där i vinter då jag ska para henne ;)