Jag är så Glaaad!!!:)
Igår när jag stod i köket och gjorde mackor medan mamma diskade sa hon att eftersom jag inte städat på 2 dagar (hon trodde att jag inte gjorde det för att hon sa att jag inte får nån kanin) och så igår städade jag eftersom det kom som en reflex när jag kom hem…och så sa hon att jag inte sket i att städa fast jag inte får en kanin så sa hon att hon ska nog tänka om hon ska köpa,fast hon kommer inte köpa om en dag en vecka elr så…kanske efter dem 2 veckorna i Polen för det är nog jättesvårt att hitta någon som kan ta hand om kaninen medans jag är borta…
Men som sagt JAG ÄR SÅ GLAAD!!!<3
Jag det kan jag förstå:D Så grattis för det kómande kaninen.
:) Jag hoppas det går vägen!! Lycka till
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
åå jättekul ju! :D hoppas du får skaffa en! :)

=D Vad roligt =D Jag vet hur glad man blir när man får höra det :D
jaaa….Asså jag trodde inte min öron!!Jag låvar jag började gråta av glädje(lite pinsamt)Men hon gjorde juh tydligt för mig att neej!!!Och så …jag blev bara såå glad!
gud vad roligt. Hoppas det blir en liten kanin sen då!! :D
Då vill jag se massa bilder :)
oj vad skojigt! Grattis, det är jättekul när man får hem kaninen sen också! Lova att lägga in bilder!
Självklart ska jag göra det när jag får den!!:)Nästa måsad tror jag det blir elr nått….Lääängtar och jag LOVAR att lägga ut bilder
och det är tack vare er på iFokus att jag får köpa en kanin!!!Ni har tipsat meg om hur jag ska övertala mamma och jag är såå tacksam!!!

Har du bestämt vilken kanin än? Om du vill kan du ju tinga en kaninunge ur Skruttans kull. Båda föräldrarna har världens bästa temperament och pappan är en duktig hoppare. Mamman har hoppat 40 cm!
okeej,men det kommer ta lite tid sa mamma sen ska vi åka på semenster 2 veckor i början av sommaren,vilken ras är det??

det är vädurskorsning, ungarna kommer om ca en vecka och är lev klara i mitten av juni. Jag kan vara kaninvakt om du vill :)
hmmm…letar HELST efter kaniner med öronen uppåt…vi får se :D

Grattis! Åh vad kuuul! :D
Jag veet!!!