Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 2112 ggr
LucyLove
0

Bergadagarna, utställning?

Hej! Vet någon här om det är PET-utställning på Berga nu 2011?
Jag har hört många datum, men när är den? Hur anmäler man sig? :)

Tack på förhand. /Emelie

zezagena
0

Ja lö 28 maj är kelutst kl 11

anmälan senast 9 maj till sussie -

sussie@klarbergskg.se

073-6461788

20 kr på plats   Flört

Kassy
0

Om jag och min kompis kommer till kaninutställningen kan vi ju försöka hinna med att komma på lördagen också :) Dock är det osäkert på hur vi tar oss dit och vart vi ska bo osv

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

LucyLove
0

#1 Okej! Taack :) Ska du själv ställa ut?^^

zezagena
0

Nu i maj ska jag nog dit men bara för att kika Flört

LucyLove
0

#4 Oki :)

LucyLove
0

Någon som ska ställa ut i PET-klass? :)

T0vve
0

Jag ska till malmköping den 28 maj :)

Tove Pettersson - Zoorinas kaningård

- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se

tesselituss
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ursäkta men bergadagarna, vad e det? Och vart ligger Berga? Finns ju Berga lite överallt :)

Kram /Tess

MarHai
0

Västerhaninge, stockholm :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

tesselituss
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#Thanx :) Har nämligen berga här i trakten med nämligen :P

Kram /Tess

Rexkanin
0

Men när är siata dagen till "riktiga" utställningen och hur hittar man info om den? :S Kanske inte kommit upp än…

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

T0vve
0

Var inte utställningen i västra haninge den 29 maj? :(

- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se

MarHai
0

Malmköping är den 28/5 och västerhaninge 29/5.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

T0vve
0

#13 precis :D

www.Zoorinas.webb.se

[sstorm]
0
LucyLove
0

#12 Kelutställningen är den 28 Maj och själva riksutställningen (Den "riktiga") är den 29 Maj :)
Västerhaninge*

Rexkanin
0

Jo, jag vet när det är men vill gärna veta vilka klasser det är… :) Nån som vet?

[sstorm]
0

#17 de va därför jag länkade sthlms hemsida ;) all info finns där

LucyLove
0

#17 Såhär står det ang. Berga Riksutställning :)
Jag har kopierat.

Riksutställning på Berga, Västerhaninge

söndagen den 29 maj

Anmälningsavgifter
  • Klass A – Vuxna: 65kr
  • Klass B – Ungdjur: 65kr
  • Klass D – Ungdjursgrupp: 75kr
  • Klass M – Hona med kull: 75kr
Anmälan

Anmälan skrivs på förbundets anmälningsblankett med endast en ras, färg och teckningsvariant per blankett. Den skickas senast den 9 maj till: Berit Dunnachie, Skomakarbacken 5, 147 92 Grödinge, tel: 08-530 270 03. Eller e-post dunnachie@telia.com. Samtidigt sätts anmälningsavgiften in på pg 769 02-6, märk betalningen med ditt namn och antal djur per klass. För sent inkomna anmälningar eller betalningar returneras! Poststämpel gäller!

Djuren ska vara på plats senast 09.00 utställningsdagen och får ej tas från utställningen före prisutdelningen.

Kommissarie: Lena Österblom, 0702-32 71 71

Rexkanin
0

Jahaaa, haha hittade inte x) Tack!

LucyLove
0

#20 Varsågod! :)

T0vve
0

#19 var hittade du det? Jag letar efter en sådan till utställningen i malmköping :P

www.Zoorinas.webb.se

LucyLove
0

Gå in på stockholmskaf, och sen "Nästa utställning".

T0vve
0

Hur gör man när man ska skicka in anmälningsblanketten? Och hur betalar man? Alltså jag är helt lost :( Har inte ens hittat någon inbjudan till utställningen i malmköping eftersom jag precis blev medlem i SKAF så har jag inte fått någon tidning..

www.Zoorinas.webb.se

[sstorm]
0

#24 Du mailar in den elektroniska anmälningsblanketten, sedan betalar du in genom din bank till de angivna kontot och skriver ditt namn och hur många djur de gäller.

De finns ingen inbjudan på södermanlands hemsida men vill du kan jag skriva här vart du ska skkicka.

T0vve
0

#25 tack vad snällt av dig! Men jag fick svar på mail från södermanlands kaf, så nu är jag anmäld! :D

www.Zoorinas.webb.se

LucyLove
0

Nu blev det lite tokigt här..
Vi skulle ju ha Sockervadd och Favvis utställda, sen skulle en kompis ställa ut sin Cookie.
Men nu kunde inte kompisen, pga av att hon skulle åka bort.
Så vi ska ställa ut Cookie.
Det blir tre kaniner.
Dock tänker jag nog inte ställa ut Favvis, så det blir två.

Mina frågor:
- Kan man byta "utställare"?
- Kan man "inte komma" med en kanin?

Jag förstår att man måste betala för kaninen som man inte tar med.

T0vve
0

Tror att du kan "inte komma" med en kanin. Då stryks den.

www.Zoorinas.webb.se