(S) Vackra Teddy/Lejon dvv ungar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lugna o tama, uppfödda i liten seriös uppfödning. Finns i Eksjö
Lev klara 11 juni
u: Eklyckans Disa (teddy, ev peking)
e: Ekfeltkids Pom Pom (helteddy)
Säljes med härstamningsbevis, övergångsfoder, kloklippta o med livslång support. Pälstyp: Teddy, ev peking. Pris: 400kr
Gå in på hemsidan för mera info.
www.123minsida.se/eklyckanskaniner
Mvh Erika
unge nr1 (hona):

Gud så fina! :) Speciellt den första honan med charmigt weinertecken.
Aww så fina dem är!! Har du fler bilder på dem? Kommer dem vara teddy eller är risken stor att dem blir peking?
Åh vad söta! Hoppas alla hittar bra hem :)
Tack!
De kan bli peking som vuxna. Därav säljs de som teddylejon o är billigare än "ren" teddy. Dock är det bara deras mormor som än så länge är lejon så ändå goda chanser att de behåller teddypälsen. Deras mamma är ännu oklart om hon förblir teddy då hon bara är ett år. Men övriga är helteddy (morfar, far, farmor o farfar). Men passar utmärkt till den som vill ha teddyns lugna temperament o inte bryr sig om de blir välpälsad lejonhuvad i stället. Men som sagt, ändå goda chanser till att behålla teddypälsen.
mvh Erika
Ps: Fler bilder finns till den som är intresserad. Maila mig då på: eklyckanskaniner@hotmail.se
ps nr 2: Alla mina kaniner är från bettfelsfria linjer! (bettfel förekommer i flera avelslinjer i Sverige just nu- jag avlar aldrig på sådan linjer där det är känt) bettfelsgaranti lämnas!, väntar helteddykull i augusti!
mvh Erika