Det värsta som har hänt dig
Vad är det värsta som har hänt dig? Både med kanin och det vanliga livet :) Berätta!
usch.. att jag och en kompis blev jagad av en uteliggare som var måttligt full.. men nu skrattar vi åt det :P
med min kanin, jag tror inget hemskt har hänt honom..:P
Medarbetare på Hundar.ifokus

min kompis blev skjuten
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
hmmm…när mina föräldrar skillde sig…
När min kompis kom in i eftermiddagsskolan helt blodig och bara skrek hjälp. Snacka om att jag blev chockad. Hon hade blivit nersparkad och rånad.. hela hennes ansikte var förstört..

Det värsta av allt som hänt mig var när min katt Kitty blev påkörd och dog… Hon var min allra bästa vän, den som jag kunde lita på till 100%. När hon dog blev jag helt förtvivlad… Jag kan fortfarande börja gråta över att jag saknar henne så mycket. Jag har även förlorat fler djur, men Kitty var mer än "bara" en katt. Hon var min bästa vän… Nu vilar hon i frid, och jag saknar henne för evigt. Men hon finns vid min sida ännu, jag kan känna hennes närvaro vart jag än går och vad jag än gör. Och i hjärtat lever hon för alltid. Här är en länk till en sida där man får tända ljus för människor och djur som lämnat livet. De ljus jag har tänt är de som sitter ihop, från Kitty ner till Erika….

När jag blev sjuk.
När kaniner, hästar och hundar dött ..som jag kände/var med varje dag ..har hänt flera gånger på allihopa djur…
Den värsta dagen i mitt liv… Det var när min katt Laban fick somna in, förra sommaren. Älskade honom så mycket, han var meningen med livet. Nu har den meningen suddats ut. Saknar honom och kommer aldrig i livet glömma honom. :'( Han blev 16 år, fick antingen ett ormbett eller getingstick i kinden. Var tvungen att åka in med honom till vet. :'(
En annan dag var när min kanin Niike rymde. Letade överallt efter honom men han var borta. Ladugårdsdörren stog öppen, och när jag kollade dit så såg jag något svart-vitt skymta till där inne, och det var Niike:) Så den dagen blev det ett lyckligt slut på iafl!:D

Det värsta som har hänt mig var nog när min första kanin dog ca tre timmar efter att jag hade fått honom
varför dog han roobyn
Det värsta som hänt mig (inom kaniner) var när min älskade Flora gick bort. Hon bodde hos min kusin, men jag passade henne på lov/helger.
Hon var hela 12 år, och när hon dog var jag bara 7-8, så jag blev jätteledsen och drömde mardrömmar om att det var mitt fel =/
#10 Stackars dig! :/ *Kramar* Vet hur det känns:/

#9: Det hade varit någon sjukdom i buren han hade suttit i i djuraffären… Tror att det var något RVHD liknande…
#11: Tack :) Det värmer
#12: RVHD? Det bör väl märkts ganska fort? :S Dem ser ju inte direkt normala ut då, och ni måste väl sett om kaninen var sjuk i RVHD ??
Det värsta som har hänt mig, har tyvär hänt två gånger
När mina katter blev överkörda… uchh… *snyft*
Oojojoj det är mycket x')
Drunknade när jag var 5 år, kommer inte ihåg nått innan jag var 5 år. alltså minnesfölust pga av det..
Min farfar, morfar, gammelmormor, låtsatsfarfar har dött :'/
´Många djur som också dött. Hund, chinchillor, marsvin, 2 hamstrar, 1 mus och glömde säkert nått :P
Gjort illa mej ordentligt rätt så många gånger också. Sen är det väl personliga saker,.. som svek, lögner och sånt.

#15 Men du lever ju, hur kan du då ha drunknat?
#16 Jo jag vet ;) Haha.. jag drunknade.. men överlevde.. med måtta. Jag skulle till badet med dagis.. det var dagisfröknar med. Men dom höll inte koll på mej. Så jag gick ut på det djupa vattnet och drunknade. Sen så vet jag inte riktigt vad som hände.. hm.. min pappa kom iallafall och tog upp mej. Vi pratar inte om det här hemma så får inte reda på nått. Alla tycker det är så hemskt. Jag tycker det är dåligt av dagisfröknarna iaf :@ Men har inge minne.. o det gillar jag inte.
Att jag höll på att drukna som liten, och ingen märkte det..
Är fortfarande rädd för vatten.
#17 du menar att du höll på att drunkna, annars skulle du ju inte kunna sitta och skriva här :/
Men hemskt iaf ;/
- Mvh Emma
#19 Mjo antar att jag menar så. Nee exakt.. skulle liksom vara död..
Tack..

Jag ramlade i vattnet när jag gick i 3:an, jag satt på ett berg och skulle känna hur kallt det var i vattnet (jag var där med skolan), det var halt på berget så jag gled sakta ner i vattnet. Det var i början på mars och endast +4 grader. Jag fick panik och kunde inte prata pga kylan, jag började simma och försöka ta mig upp på berget, men det gick inte. Mina kompisar på berget märkte efter ett tag att jag låg i vattnet. Ingen av dom visste vad dom skulle göra, och ingen gjorde något. Till slut var det en av kompisarna på som böjde sig ner och sträckte ut en hand, då halkade även hon ner i vattnet. Hon fick panik och började klättre upp på mig så jag var tvungen att putta ner henne. Till slut kom en lärare och drog upp oss. Jag känner fortfarande obehag när jag är ute på bryggor!

När mina två kaniner dog.. en av nån sjukdom å den andra av ålder..:(
Det värst som har hänt mig, var nu i helgen när min sambo blev knivstucken.. Har aldrig sett så mycket blod i hela mitt liv..usch.. Han fick sy 10 stygn i huvudet.. :(

#13: Med något RVHD liknande menar jag något som inte syns så bra och som kaninen dör snabbt av…
Tror jag att jag menar ^^
Jag har också varit nära att drunkna när jag var liten… Jag var kanske 4-6 år, och kunde inte simma. Hade en badring runt magen, och stod på vårat badberg här hemma och skulle dyka i som min 2 år äldre syster precis hade gjort. Och när jag dök så gled jag ur badringen..Som tur var, var min mamma i vattnet så hon kunde rädda mej. Jag minns vissa "bilder", när mamma kommer simmande emot mig t ex..Och jag kommer ihåg ljudet av när jag kom under vattnet och öronen fylls med vatten, så att allt blir så tyst, och sedan när det ljudet avbryts när mamma lyfter/drar upp mig ur vattnet och ställer mej på berget…Usch, läskiga minnen..:/
Men jag är inte rädd för vatten, är badtokig och är ofta nere vid sjön och badar och fiskar varje sommar. Tänkte bada nu på påsklovet, men har varit förkyld så får se hur det blir med det;)
Usch så hemskt att läsa alla inlägg. :(

det hemskaste som hänt mej var när jag blev sjuk o liksom aldrig blev frisk, o det var någon sjukdom som inte fanns o det var jättehemskt o jag fick typ bo inne på sjukhuset i 3 mån.
inget hemskt har hänt min kanin men min hamster fick cancer:(

#26 Stackars dig, vad var det för sjukdom?
#26 Usch vad läskigt att sjukdomen inte fanns!:O Mår du bra nu då?
Aaah.. det är rätt mkt.
det första jag kom å tänka på var när min älskade hund dog, hade då levt med henne från jag var två år eller nått sånt till typ femton. hon var mitt allt.
sen när morfar, farmor och farfar gick bort.. alla inom bara några år. det var otroligt jobbigt för hela familjen.
å så när mamma opererade sitt hjärta och blev så fruktansvärt dålig efter det.. veckorna efteråt vill jag bara glömma, å börjar väl sakta men säkert göra det också..
å så när en bekant tog självmord :(
å när en nära vän kom hem till mig helt förstörd pga. olika familjeförhållanden å alla gånger h*n har mått dåligt.
oj, så mkt :/ å har säkert glömt något..
när min mamma fick cancer när jag föddes ''/ då var hon jätte nära på att dö :'( sen fick hon de förra året också :'''(