Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 601 ggr
Tina-A
0

Polisanmälan

Hej alla :) Jag ska verkar ta tag i det här och göra en polisanmälan. Tagit reda på att jag förmodligen inte kan "representera" er utan skriftligt intyg, så därför vill jag att ni först och främst tar print screen på den stulna bilden, gärna på medlemmens personliga sida där bilden syns, samt skickar bilder till mig från samma tillfälle som bevis på att det är du som tagit bilden.

Har du inte bilder från samma tillfälle måste du ge mig något eller några andra kort där man tydligt ser att det är samma kanin. Allt för att bevisa att det bör ha varit du som tagit kortet. Maila det till Tina_thebest@hotmail.com överskrift "bild från stallet".

Det jag behöver sedan är ett skriftligt intyg från er där ni godkänner att jag tar upp erat fall också i min anmälan. Det blir då som en gemensam anmälan och saker kan börja hända.

Skicka ett PM till mig så får du min adress och så berättar jag vad du ska skriva för något i ditt brev. Det skickas alltså med post hem till mig, och jag tar med mig det till polisen.

Jag hoppas att alla vi utsatta verkligen gemensamt kan ta tag i det här och få en bra lösning till problemet. Som det ser ut nu kommer det bara hända saker om vi gör en anmälan till polisen.

Önska mig lycka till ^^ Kram på er. Glöm inte att maila och PMa!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Zvintos
0

Om man har scanner, kan man inte skriva sin underskrift på ett papper, och sen scanna in på datorn och skicka till dig?
Eller måste det ske per post?

ciss
0

Tummen upp Tina!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Jojsan
0

jättebra, själv har jag haft tur, ingen har stulit bilder av mig vad jag vet… men hoppas det löser sig med en polisanmälan! :)

Matilda_91
0

Jag ska skicka bilder på gizmo till dig Tina! Men det där med skriftligt intyg, det går inte genom datorn va?

[Niike]
0

Det är bra att du tar tag i saken Tina! :)

amand
0

Ja, jättebra Tina!

Tina-A
0

#1 + #4: Jag tror att polisen ser det som mycket mer seriöst och trovärdigt om det sker per post. Det är också viktigt med tillräckligt med bevis så att dom inte lägger ner fallet, det vill säga bilder som kan bevisa att det är din kanin. Hellre för många än för få, men inom en realistisk ram :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Prizma_o_Kristall
0

Jag har tyvärr inga fler bilder på Figaro vid samma tillfälle som denna bilden togs… Då var han 10 veckor gammal. Jag ska försöka ta ett nytt bra kort på honom imorgon…

Zvintos
0

#7: Då skickar jag per post då. =)