(K) Kanin sökes
Jag letar efter kel- ev hoppkanin. Helst hona. Kommer att bo utomhus. Bör vara handtam eftersom kaninen kommer till viss del att hanteras av yngre barn. (kunnig vuxen har självklart ansvaret över kaninens dagliga skötsel och hälsa).
Vi bor i Eskilstuna - Sörmland.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Hej!
Jag har just nu tre stycken kullar, en med dvärgvädur m. rexanlag, en med teddylöwen och en med teddylöwen/dvärgvädur (tjuvparningskull).
Jag hanterar mina ungar dagligen så att det ska vara tama när de flyttar hemifrån.
Kaninerna finns i Borås, västra götaland.
Ta gärna en titt på hemsidan för mer info!
Mvh Linnéa
Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com
Jättesöta kaniner, men det känns som det är lite långt för att åka och hämta 

Jag väntar en kull med Rexar som är beräknade tills på lördag. Kommer säljas med härstamningsbevis, och inriktning på hoppningen. Finns söder om Stockholm. Mer info i tråden nedan. :) http://rexkanin.ifokus.se/discussions/4d712f9fb9cb462239046681-instressekoll-rex-castor#4d71247fb9cb462141046a7e-1
#2 Ja de är verkligen jätte söta
Om ni skulle vara intresserade går leverans säkert att ordna. Min mamma åker t.ex. regelbundet upp till stockholm.
Mvh Linnéa
Jag har 4st kaninungar här hemma som just nu bara är små korvar :) Båda föräldrarna är hoppkaniner^^
Finns en tråd här på kif om de (kevin rudolf kullen) , ska putta upp den så att du kan kolla :).
Det finns 2 brokade, 1 viltzobel och 1 zobel brun :) Tror att den zobel bruna är den enda honan, men svårt att se just nu :)
Bor i Mellösa, Södermanland ^^
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Går det att ordna transport är allt av intresse. Vi saknar bil och de som kör oss vill helst köra så lite som möjligt.
Det är mina barn som ska få kanin, de vill helst ha den igår. Så det är kanske bäst med leveransklara kaniner.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har en söt liten hoppglad hona tillsalu om sådär en vecka, ganska så tam & van vid barn, vuxna, hundar, katter, gräsklippare, bilar m.m :) Finns i Gävleborg 
Hennes pappa är jätteduktig på att hoppa, hade tänkt starta honom till sommaren.
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
#7 supersöt och jag är helt klart intresserad om det går att ordna transport. Annars är det för långt bort :-(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#8, Njaa, ska fråga runt lite, har släktingar i Eskilstuna, men var ganska nyss där så vet inte om vi ska dit igen på ett tag, hör av mej!
Du kan läsa mer om henne på min hemsida, under "Till salu", www.sweetteddy.tk :)
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
#6 Symzans kull är de älsta och de är leveransklara i mitten av juni. De är jätte nyfikna och framåt, hur söta som helst
Mvh Linnéa
#10 Hagalund's Envy var himla söt. Så om vi kan få henne hittranspoterad så köper vi gärna henne.
#11 Ja hon är verkligen jätte fin! Dock var det en annan familj här idag som också hade fastnat för henne så de tingade henne och Evolution. Så nu finns det en hane och en hona kvar från Symzans kull. De är också jätte fina, alla som har varit här har haft jätte svårt att bestämma sig just för att alla är så söta.
De är jätte roliga och sociala allihopa.
Mvh Linnéa
Har flera olika ungar till salu i olika pälssorter och färger. Finns i sthlm. Kolla gärna hemsidan. www.fornuddens.webb.se
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
Tänkte bara söäga att vi hittat en kanin nu. Blev en 6 månaders dvärgvädur. Hon hämtas på onsdag. Tack för alla erbjudanden. :-)