Namnförslag önskas :D
Så idag köpte jag mitt tredje marsvin.
En vacker liten hane på 6 veckor, som troligen kommer bli långhårig.
Han är gulorange/vit/hasselbrun, väldigt lugn. Men har inte en aning om vad han ska heta :S
Tack på förhand!
Hihi, vet inte.. :) Har du bild på han, kanske man får mer ideer? :)
Psst, kolla in marsvin.ifokus! ;)
Åååh, vad svårt! :D Jag är så dålig på namn.. Men vi har lite namnartiklar om du vill ha mer förslag.
Kanske hassel? Det är fint tycker
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ska snart lägga opp bild på han, ska tiill vetrinären först med honom :(

Varför ska han till vet.?

Tyvärr så avlivades han idag, för några timmar sedan. Hans båda framben hade frakturer som orsakats innan jag fick honom. Det fanns inget att göra än att avliva honom. :(

va synd =(

Gud vad synd att du inte hann ha honom så länge! Marsvin är så himla mysiga, har 2 st själv & skulle gärna skaffa fler (gärna lunkaraya peruan då, eller kortklippt sheltie, eller en liten abby!).
Ska du köpa ett nytt?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Awwh, stackarn :'/

typ Pajas,Sune eller något

Tråkigt att han fick avlivas :'(

Fan jag såg inte attdu skrev att han avlivades.Jag är så ledsen!!Du skriver att han var tvungen att avlivas sen kommer jag med namn.Jag är såå ledsen !! Stakars dig !

Jag är SÅÅÅ ledsen !!
åhhh, så synd om dej Doozie
hur länge hann du ha honom?
Åh stackars dig! :'( Det är så sorgligt när ens djur dör:'( Beklagar..
En ros till dig<3
@-;--

Tack till er som skrev, det värmde, och vilka fina namn…
Jag hann ha honom i 24 timmar, innan han avlivades. Han fick ett namn innan han dog, Cisco. Passade honom utmärkt, synd bara att han inte fick leva längre.
Jag funderar på att skaffa två hanar, men ska först ägna lite mer tid åt de andra marsvinen och hunden :) Så vem vet, snart kanske jag ber om fler namn. Ni som har marsvinsungar, eller ska få, skriv gärna till mig. Jag bor i Småland.
Stor kram till er alla!
Vad oerhört tråkigt att höra.. Beklagar sorgen. Förstår inte att sånt kan hända, det är så tragiskt.
Kram på dig!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
.