Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1971 ggr
babylemonade
0

(K) omplacering, Gbg

Hej!

Jag har ett hem ledigt för en kanin som behöver ett nytt. Kaninen kommer att vara frigående i min lägenhet och få massa kärlek och lek och gos och få vara ute i koppel på gräset här utanför. Jag vill ha en dvärgkanin, men renrasig eller korsning spelar ingen som helst roll. Den ska vara nyfiken på livet och inte så svårhanterad (har inte haft kanin förut).

Kaninen ska finnas i göteborgsområdet och jag vill kunna hälsa på den och se om vi klickar.

Kom med förslag och bilder!

Mvh Linn

HolyFuck
0

Hej! Jag vet två stycken löwenkaniner, en kastrerad, 4-årig hane, och en 2-årig hona. Tanken var att jag skulle ta hem dem för att annars avlivas dem. Men jag hade behövt försöka hitta nytt hem senare i vilket fall, så kan de få ett nytt hem direkt så vorde det underbart! De finns på Hisingen. Bur ingår inte, men jag har en innebur som jag kan bidra med :)

[zannapettersson]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej. Jag bor 5 mil norr om göteborg och har flera kaniner.

Jag har två kastrerade hanar dvärgvädurer på 1-2år en vit och grå.

1 dvärgvädur-lejonhuvad kanin hane som är född i november och en lejonhuvad hona på ca 4år.  Vill du ha mer information och bilder så kan du ju maila mig :)  Zanna.pettersson@hotmail.com

De är vana vid katter & Marsvin, bur finns att köpa till . mvh

MajaFilippa
0

jag har en kull med Lilla Tysk Vädur, kolla på dem alla här http://filippaskaniner.wordpress.com/. jag bor visserligen i hällefors men jag kan ordna med transport till göteborg :)

babylemonade
0

#1 vet du om de måste/vill bo ihop? tror jag ska börja med bara en kanin nämligen så jag inte tar mig vatten över huvudet…

Peak303
0

Jag har 2 st dvärgvädurs pojkar, underbara är de.
Dock nere i skåne. Men värt att kolla på ändå :)

Transport går ju att fixa :)

www.snowflakeskaniner.tk

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

-Erika-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, bor en liten bit utanför göteborg, men pendlar till Backaplan ofta :) Har en hona (vit) och en hane (brun zobel/grå) kvar i en kull som är leveransklara till helgen. Sju veckor gamla, renrasiga dvärgvädurar. Underbart temperament efter lugna och fina föräldrar.

Ungarna är superkeliga och mysiga, och hoppar fram till en direkt när man kommer.

Mer information finns på min hemsida

www.morotenskaniner.webs.com