Viltzobel?
Jag kan fortfarande inte sätta fingret på vad det kan vara för färg på en av mina teddy ungar. Jag tror det kan vara viltzobel eller nått blått.
Det andra i kullen är japan svart/zobel siames, viltblå och viltgrå.
Jag bifogade ett par bilder på ungen så vad kan det vara? Viltzobel? blå nått. Jag vill gärna kunna sätta en färg på den innan den säljs.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ganska liten bild… Finns det någon större?
om man öppnar bilden i ny flik och trycker förstrora så är den i full upplösning.
http://uploads.ifokus.se/uploads/87b/87bc1cc62a3ea57c79dc95f62b0c8ad1/armani.png
Tycker fortfarande att varje bild är ganska liten ;)
Viltzobel är den med största sannolikhet, men tror inte att den är blå, den är så pass mörk.

Knappast viltzobelblå, men viltzobel verkar väl rimligt med tanke på vad dom andra ungarna har för färger.
#4 som jag skrev var det en vilgrå som dog en svart/siames japantecknad och resten viltblå. Det som skiljer denna från det viltblåa är att den inte är brun. men blå är den alla gånger pappan är Blå/gul japantecknad och mamman svart med blå och zobel anlag.
#3 ne det är inte blå den är ju vit i öronen och på magen och runt halsen en bit så det vet jag också. men tanken var nått blått och nått mer…
#5 Haha, så dum tror jag inte att du är. 
Menade att jag inte tror att det är viltzobel blå eftersom den är så mörk.
Jag har en viltzobel blå unge nu som är väldigt mycket ljusare, och då är den ändå en mörk viltzobel.

Har också haft en viltzobelblå unge en gång och den var mycket ljusare.
det ända jag har sagt är att han är väldigt lik mina vilblåa ungar men han är inte viltblå.