Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 585 ggr
[_annaH]
0

Hur påverkas dom?

Hur blir kaninerna påverkade av varann när dom bor i samma rum? Syftar då på en hona o hane.

Zvintos
0

Så olika beroende på individer.
Jag har haft hona och hane boendes i samma rum utan någon påverkan alls.

Fridaaaa
0

Mina märker jag ingen skillnad på när jag har haft honor och hanar i samma rum, jag har det inte nu, men märker ingen skillnad på när dem var i samma rum som när dem inte är det, men det är kanske individuellt, vad vet jag :) Men mina påverkas inte av varandra

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
0

Okej. För har Elvis o Pepsi i samma rum o den andra kaninen ute. Skaffade pepsi före elvis o när elvis flyttade in i samma rum o hälsa på henne genom gallret, sen dess har hon bara bitit i gallret o vill ut o har även lyckats ta sig ut, har då hittat henne liggandes brevid hans bur. Han har dock inte reagerat något på att hon är i samma rum.

Emelie
0

Nu har ju inte jag mina inomhus utan de alla bor i en fackbur utomhus. Dock blir hanen helt galen så fort jag börjar städa honornas burar runt om då han känner lukten. Hans parningsinstinkt kommer igång illa kvickt kan jag säga!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!