Unique beställning
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
För många veckor sedan fick jag ett svarsmail på min beställning av två selar och ett koppel från unique :) Vi satte in pengarna och väntade några veckor. När jag efter flera veckor inte fått selarna mailade jag hon som har företaget, hon hade legat på sjukhus och hade då inte kunna gjort några selar, vilket var förstårligt.
Hon sa sedan i ett annat svar att hon skulle försöka skicka alla beställningar under påskhelgen.
Har ännu inet fått min betsällning och hon svarar inte på mina mail :(
Vad tycker ni att jag ska göra?
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Kan du ringa?
What doesn't kill you makes you stronger.
Finns bara mailadress :(
suck har väntat så länge nu :/
Har också beställt därifrån, har ej fått mitt svarsmejl ännu, så något är det nog som inte får henne att kunna göra något just nu :p..
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Har också beställt från henne, beställde dom i februari och har ännu inte fått dom. Har frågat flera gånger ifall hon har skickat dom, och då säger hon att hon ska göra det. Skickade ett mejl till henne för någon vecka sedan, men har inte fått svar ännu…
Natha är just nu inte nåbar så ni får helt enkelt vänta hon är sjuk och har inte möjlighet att skicka eller sy selar.
#5 Okej, hoppas att hon blir bättre snart!
Jag har försökt kontakta Nathalie om en sele som jag skickat tillbaka till henne för mer än två veckor sedan (selen måste lagas), men jag visste inte att hon var sjuk nu.
Kanske är förklaringen varför hon inte svarar på någon mejl. 
okej, jag trodde att hon hade blivit frisk, jag visste inte att hon fortfarande var sjuk
:)