Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1150 ggr
Taci
0

Dvärkaniner skänkes

Måste tyvärr göra mig av med mina kaniner, är du inte intresserad så för gärna detta vidare då jag verkligen inte kan ha dom kvar, pga tidsbrist och ändrad familjesituation.

**Honkaninen**

Honkanin korsning teddydvärgvädur/lejonhuvad född 4 maj 2008 skänkes. Ljusgrå med vit nos och mage, blå ögon. Köpt hos uppfödare, och är alltså ingen ”djuraffärs-kanin”, härstamningsbevis finns. Hon bor inne, men kan utan problem bli utekanin i sommar. Vill man köpa hennes bur tar jag 500 kr för den (nypris 1000 kr). Extra stor innebur, 1,50 meter lång och betydligt högre än de flesta kaninburar vilket ger mycket mer rörelsefrihet.

Hankaninen

Mycket trevlig dvärgkanin född juni - 07 säljes. Han är en korsning mellan Lejonhuvad kanin och Dvärgvädur och är alltså ganska liten till storleken, skulle gissa på ca 3 kg. Han är kastrerad. Väldigt, väldigt snäll och lätthanterlig kille, vilket gör att han också passar barnfamiljer. Har aldrig bitit eller morrat, och har inget revirtänkande varken i buren eller när det gäller mat. Han bor inomhus, men går bra att flytta ut utomhus i sommar om man har en lämplig bur. Han har en likadan bur som honan om man vill köpa den till.

Observera att de inte bor tillsammans så de skänks antingen åt varsitt håll eller till någon som kan ha två burar.

Kontakta mig för mer info, antingen här, eller på mail: snuff_100@hotmail.com. Vill du ringa, så maila mig för telefonnummer.

Taci
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den kastrerade hanen.

Taci
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så honan.

Taci
0

putt

[Majasmamma]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Var finns de?

Taci
0

Oj, det glömde jag visst!

Kaninerna finns i Västervik i Småland.

Taci
0

putt