Någon som bor i Märsta?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Transport från: Märsta, Stockholms län
Transport till: Stockholm t-central, Stockholms län
När sökes transport: Torsdag 13 maj!
Vilket djur söker transport: Kanin
Hur kommer djuret transporteras: Kartong, alt. transportlåda
Övrig info: Söker hjälp snarast, 13 maj ska jag åka från Gbg till Sthlm, men p.g.a att bilen gått sönder måste jag nu ta tåget, och jag har en kanin i Märsta som jag ska hämta upp, men "kaninvakten" har ingen möjlighet att ta sig till t-centralen därför söker jag någon snarast som vill åka den här sträckan som tar ca 20 minuter enkelväg. Det går regelbundet tåg mellan Märsta station (kaninvakten kan möta upp där) och T-centralen där jag möter upp (stannar upp i Sthlm central ca 30 min). Resan kostar drygt 84-90 kr tur och retur. Som jag kan stå för.
Jag kommer vara i centralen mellan 13.50-14.15 men jag bokar sista minuten så du ska helst vara "flexibel" (bokar dagen innan, dvs 12 maj)
Kontaktuppgifter: 0730619554. Wera.berggren@hotmail.com
Putt
kan kaninen komma hit ( barkarby) imorgon så kan jag åka in med den.
kan tyvär inte åka ända bort till märsta å hämta . kan ses på sollentuna station men det bästa vore om de kunde lämna den här.
bur finns som den kan vara i så behöver den inte sitta i transportburen i flera timmar.
hör av dej om min hjälp behövs.
h eva
Skrivit fel datum 12 maj är det. Nu på torsdag.
Men det har uppstått ännu mer krångel och problem så jag vet inte än.
Aleternativet är att jag måste söka ännu en ny fodervärd.
hur länge behöver du fodervärd?
om den kan bo ute och i en bur som är nån cm för liten för att vara godkänd så kan den bo här i några v.
#4 Jag vet inte hur länge, kanske t.o.m 15-19 juni. Han är van att bo lös och ha en jätte stor bur så jag vet inte, i värsta fall så. Men jag ska försöka hitta någon annan fodervärd annars, som har möjlighet att ta sig till t-centralen när det väl behövs.
Jag tror det ordnat sig. Hämtar honom imorgon. Tråden är därför ej aktuell längre.