Transportburar säljes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har några olika atlas transportburar till salu. Behöver bli av med dem så snart som möjligt.
Finns i Skåne men kan levereras hela vägen upp till Stockholm då jag ska dit nu på fredag. (med x2000)
Följande transportburar säljer jag nu:
¤ Atlas 20 lila/svart. Perfekt till kanin. Lagom stor. ALDRIG använd, helt ny. Köptes i djuraffär i slutet av April. Nypris 325:- NU: 200:-
¤Atlas 20 ljusblå. Perfekt till kanin. Lagom stor. Använd en del korta stunder men i nyskick. Nypris: 250:- NU: 150:-
¤Atlas 20 mörkblå OPEN nya modellen Perfekt till kanin. Lagom stor. Lätt att få upp kaninen. Fick i julklapp och använd få gånger. Nyskick. Nypris: 425:-
NU: 290:-
¤Atlas 10 grå/svart nya modellen. Ej mycket använd. unik då de säljs på väldigt få ställen. Snygg! Perfekt till hopptävlingar. MKT fint skick! Nypris: 290:- NU: 190:-
¤Atlas 10 ljusblå nya modellen. Ej mycket använd. MKT fint skick! Nypris: 290:- NU: 190:-
¤Atlas 10 open. Lite trasig där gallret sitter fast men är lagat. I annars bra skick. Nypris: 350:- NU: 100:-
¤Atlas 10 ljusgrå men med blå "spänne/pluppar". Gamla modellen men är hel och fungerar mycket bra! Nypris: 240:- NU: 120:-
¤Atlas 10 open brun nyaste modellen. Helt ny, aldrig använd. Felköp så säljes. Nypris: 349:- Säljes för 290:-
Har ev. någon mer att sälja men kommer i så fall ut senare.
Transport brukar lösa sig och alltihop kan skickas på posten. Mottagaren betalar frakten.
SKriv här, mejla eller ring/smsa mig vid intresse. Först till kvar gäller.
naaaty@live.se
0705458916
Bilder på allt kan fixas, annars sök på google.
Mvh. Nathalie Andersson
Silvergläntans kaniner reg. gårdsnamn sedan 2011nakaniner.weebly.com
Intresserad av den ljusblåa Atlas 20. Har mejlat dig 
Mejlar dig när jag kommer hem :)
/Jessica