Det snöar!:'(
Det har börjat snöa någon halvtimme senoch det vill inte sluta!Det har verkligen varit jättefint ute de senaste veckorna och så varmt!!Och så snöar det!!!!Jag sväär jag får ryck!
Fy vad jobbigt!
Här i stockholm snöar det inte, men lite kyligare har det blivit dom senaste dagarna.. Men SNART är sommarn här :D
Här var sommaren på riktigt asså!!folk gick men kortarmad tröja kortbyxor och så idag kommer snön!!Stakart blommor och allt!hoppas det kommer regna så snön smälter bort,tur att det inte är mkt snö,bar en halv cm elr nått…Så länge!!

Vi har haft jättefint väder hela veckan och det började SNÖA nu!
vars bor du då??

#4 Jag bor i Göteborg
Jag med!!:)
Vi har samma väder som Amanda :D;)
Här är det ganska varmt, dock lite blåsigt. Är kyligt ibland.

Nu är snön borta!
Skönt! Nu är det mer vårväder..
Här i stockholm har det kommit ett snötäcke..

här i skåne är det jättefint väder ^^ vad elak jag känner mej :P
Åh det var så fint väder igår! Men nu när jag vaknade på morgonen upptäcker jag till min fasa att Göteborgsnön har kommit hit!! hehexD
Precis som myriis sa har vi fått snö här i stockholm :(
- Mvh Emma
Men oj, jag skulle nästintill börja gråta om snön började vräka ner här haha ^^ Ligger ju i solstolen om dagarna å steker här nu ju:)
Typiskt. Nu är det snö här i stockholm. :( Grr
#9,ja men himlen är full med moln,iallafall skönt att snön smälte för det regnade…hoppas våren kommer tillbaka!
Nu e det snö här….. har snöat inatt och det var snöstorm alldeles nyss. (bor i sthlm)
Blev jäkligt överraskad imorse! x(
Vad är det för fel på Jorden???det ska vara vår inte vinter!
men det är ju faktiskt bara april. Det brukar vara snö så här års ibland. Vintern var ju superkort i år.
Det brukar alltid vara snö någon dag så här men våren kommer tillbaka snabbare än man tror

Det snöade här i morse..
har 36grader och ar solbrand:).. fast det sa kart pa phucket :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#19 Ja, våren är tidig, och vintern var kort. Så det är inte så konstigt att det kommer en gnutta snö till;)
#21 Åh lycko dig Clariiz! Kom inte här och gör oss avundsjukaxD
Nu kom solen ut men det finns en del moln kvar