Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 619 ggr
[_annaH]
0

Så förbannad!!

Åkte hem till mina föräldrar i fredags, brukar alltid ha med mig Elvis eftersom dom andra blir så stressade i bilen. Men denna helg bestämde jag mig att Elvis oxå får stanna hemma. Pojkvännens mamma skulle passa kaninerna. Men även hans syster o hennes barn kom dit.

Dom hade tagit ut kaninerna i kompostgaller, tydligen så gick dom in o barnen va fortfarande ute, när dom kommer ut igen så hade dom släppt in Elvis hos en av honorna. Dom visste inte om dom hade parat sig eller inte. FÖrhoppningsvis inte Rynkar på näsan Bara vänta o se..

Fridaaaa
0

Hade med blivit arg! Jag menar, tänk om honan hade varit för gammal, att dem hade varit nära släkt osv Jag hade blivit riktigt arg, på FÖRÄLDRARNA till barnen, vet inte hur gamla barnen är? Men det är ju dem vuxna som hade ansvaret.Skrikandes

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
0

Barnen är 4 och 6. Det värsta är ju att honan är från en djuraffär så jag vet inte om hon bär på nå bettfel osv Rynkar på näsan

Fridaaaa
0

#2 Okej ja då kan man inte klandra dem. Föräldrarna däremot hade fått höra ett och annat…

Hur gammal är honan? Haft kull innan? Hoppas hon inte blir dräktig :/

[_annaH]
0

Precis… Hon är snart 8månader o har då inte haft kull innan. Usch, vill inte att hon ska va dräktig o sen får ungarna bettfel :(

Fridaaaa
0

#4 ja då är det ingen fara med det. Bara till att hoppas om hon nu är dräktig, att dem inte har bettfel