Uppfödare i Norrköping?
Finns det någon uppfödare i Norrköpings-området som föder upp Lejonhuvad dvärgvädur, vanliga lejonhuvade eller teddysar?
Behöver ej vara reggade eller renrasiga, men med längre päls.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ingela på Skullebo kaningård i Rimforsa har kanonfina och trevliga lejonhuvade dvärgvädurar, hon levererar till Linköping och Norrköping ibland.
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!
Tack :)
Jag föder upp lejonhuvade, dock i Ljung, Västra Götalands län. Men transport kan nog ordnas i rättans tid! :)
inget jag kan garantera, men kan alltid leta!
har två kullar nu varav 1 hona från äldsta kullen och 1 hane från minsta kullen kvar att tinga.
Kika gärna på min sida :)
Ska kika :)
#4 okej :) min uppfödning är inte registrerad, ungarna får h-bevis :)
Gud vad söt honan är :)
#6 ja, hon är extremt söt och charmig. En riktig pussgris! :) säg gärna till om du är intresserad :P
#7 Ska fundera ;)
Hur mycket tid vill du att kommande ägare ska lägga på henne?
så mycket som möjligt, helst :P så att hon inte blir sittande i en bur bara. Bra om hon får komma ut någon gång ibland också!
#9 Okej
#10 Jao. Klart man inte vill att dom bara ska få sitta i buren dagen ut.
#11 Självklart inte. Vill helst ha frigående kanin, annars har jag en bur på 180*60 :) Är mest orolig att skolan ska ta för mycket tid, även om jag för tillfället hinner med en kanin :)
#12 okej, men hon skulle passa superbra som frigående :)
Jag väntar på en hona från Missmyra kaniner (missmyrakaniner.webs.com). De har bla ursöta små blandraser till salu just nu. Finns utanför Norrköping.
#14 Tack! Såg en blocketannons därifrån häromdagen och har kikat runt lite. Vet du om hon levererar till Linköping eller Norrköping?
#15 Ja då, hon levererar till Norrköping! 
#16 Jag är helt kär i flera av hennes ungar. Får börja tjata på mamma och pappa ;)