HJÄLP! Anmälan!
Jag ska anmäla mig till utställning och undrar om någon vet vad det kostar att vara med med 1 kanin i klass A i malmköping den 28 maj. Är lite akut :P
Sen hur gör jag när jag ska betala? Visst ska man skicka in pengarna till postgiro eller något direkt? Vilket postgironummer då?
Snälla den som vet, hjäääälp! :(
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Någon som har SKAF-tidningen där alla utställningar finns med? Snälla den som har det kan väl kolla vad det kostar att anmäla en kanin till klass A i malmköping den 28 maj. Snälla! :)
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
all information brukar stå på SKAFs hemsida.
#2 Tror tyvärr inte det, jag har kollat den info man behöver står inte. Men jag mailade och har nu fått svar och är också anmäld! :)
www.Zoorinas.webb.se