Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1835 ggr
[aammE]
0

Kastrering kring Göteborg

Vad har olika kliniker för priser?

Chieko
0

det enklaste är nog att ringa och fråga, om det inte står på deras hemsidor

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

[aammE]
1

#2 Vill ju veta anras erfarenheter av klinikerna också, tar ju den dyraste om den är överlägset bäst, såklart.

Chieko
0

Jag tänker gå till Bo Runsten på Blå stjärnan om jag bestämmer mig för att kastrera Nougat. Han har undersökt henne och är så lugn och trevlig samt mycket erfarenhet. Det är han som har alla smådjur i SVTs Djursjukhuset.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Emmsann
0

Jag har åkt till en stad som ligger lite utanför Göteborg nämligen Kungsbacka och en smådjursklinik där som typ heter Hund och Katt. De tar 800 och bemötandet är väl sisådär men ack vad fint såret läker. Har varit där 4 ggr nu och kastrerat och alla gånger har de limmat så fint och rakat så duktigt. Kunskap har de allt men lite minus på bemötandet! Mina kaniner har också blivit bjudna på morötter å liknande där när de vaknat upp vilket är lite sött :-)

//Emma

[aammE]
0

#3 Jag har också funderat på det.

#4 bemötandet är väldigt viktigt för mig, har fobier som gör att jag kan bli väldigt orolig och ängslig (fast mer extremt) om jag inte känner mig väl bemött och trygg i situationen så det går nog bort. Man tack ändå. :)