(S) Rexar, Hoppkaniner mm.
Säljer ut några av mina vuxna kaniner! Det som finns är:
Boyze, Castor rex hane. Född 2009. Stambokförd på 95.5 p och är Svensk Champion. Hos mig har han fått en kull, alla blev riktigt fina och lovande! Boyze är jättesnäll men lite försiktig i buren. 500:-
Hjördis, Svart dalmatiner rex hona. Född 2007. Stamboksförd på 96.5 p i Tyskland (Ungefär 94.5 p här i Sverige). Hon har fått en tidigare kull. Hjördis är jättefin och skulle bli en bra avelshona. 200:-
Agent, Svart dalmatiner rex hane. Född 2008. Ej utställningsbar! Agent är nog den mysigaste rexen jag mött! Älskar att bli kliad och har inga problem att bli bärd på. Gillar att få vara ute och gå i sele. 200:-
Bosse, feltecknad holländartecknad gul/svart Holländsk Kanin, hane. Född 2010. Bosse älskar att få röra på sig. Han gör glädjeskutt dag ut och dag in! Hoppning tycker han är extra kul! 300:-
Hoppsan, viltzobelbrokad hona, vädurskorsning. Född 2010. Hoppsan har väldigt mycket energi och är lite halvgalen, haha! Men hon älskar att hoppa och med rätt förare som är lugn kan hon komma långt! Inga pinnar än så länge, dock inte startad så många ggr. 400 :-
Dreki, feltecknad holländartecknad svart med oddeye rex hane. Född 2010. Dreki är efter Agent och är hur mysig som helst! Att bli kliad på huvudet är det bästa som finns! Att bli bärd är inte det allra bästa men han vänjer sig. :) 200 :-
Maila eller gå in på hemsidan för bilder och mer information! www.dragongarden.tk & gustafsson-95@hotmail.com
Alla kaniner finns i södra Uppsala men transport går att lösa!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
blev väldigt sugen på boyze tror du att man kan ta fler kullar efter han?
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
är jäkligt sugen då jag ha velat ha en rex länge nu..
har du några bilder på hans kull?
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#5 Ja, precis! hon på bilden är dotter till Boyze.
Jag fick hem hanen senaste utställningen i Malmköping i maj 2010. Han är väldigt lugn vid PARNING. Och behandlar sin dam mycket väl :)
Uppdatering, kvar finns:
Boyze, castor rex hane. SVCH 95.5 p
Dreki, svart feltecknad holländartecknad rex hane.
Hjördis, svart dalmatiner rex hona. 96.5 p (Tysk poängskala)
Challe, viltgrå harkorsning. (Hoppkanin)
Naboo, svart dvärgvädursrex hona.
Hittar inte Challe på din hemsida.. Kommer han från Boltens?
#8 Ja, precis! Har inte hunnit lägga ut honom än tyvärr, ska försöka hinna med det imorgon.
Hjördis blev idag såld!
Finns intresse på Challe! 
Och även Dreki
Dreki, Challe, Naboo och Boyze finns fortfaranade kvar! :)
Putt
Jag skulle gärna vilja veta lite mer om Naboo!
Såg Elva på din hemsida, finns hon också kvar? Du har inte fler bilder på tjejerna?
Tingade:
Naboo, Bosse, Elva
Kvar finns Boyze och Hoppsan!
Boyze, Hoppsan och Dreki finns fortfarande kvar till salu!
Även en kull dvärgvädurar.
Putt