Sammarbeta ?
Är det ngn i sthlm som vill starta upp en uppfödning tillsammans?
Har löwen och hermelin .. :)
mejla - Jagematilda@hotmail.com
tyvärr… bor i Norrbotten….
Skulle väldigt gärna vilja, men jag har nog inte tid och jag vill föda upp dvärgvädur. Fast vi matchade med att bo i stockholm ;D
Mvh Erica

Hehe okej, jo jag gillar dvärgvädurar, tycker bara löwen e så söta! :D synd att du inte har tiden,..

vad menar du med att starta tillsammans? vad ska man bidra med mm? :)

Jag skickade ett mejl :D
Allt sånt kommer vi fram till tillsammans, Om vi bor nära varandra är ju ett stort plus då man kan göra lite mer. sen är det kul att ha någon med samma intresse.

Matilda såg att du fotograferade också! Skulle vilja ha lite foton på mina niner !! du verkar ju ha en hur bra kamera som helst! hehe xD
Självklart betalar jag dig ! Hör av dig
Hum, vet inte riktigt ;p Fattar inte riktigt "hur" man ska sammarbeta xD

Hehe, jo men det kommer man tillsammans överens om :P
har inte riktigt tänkt på någonting speciellt, men om man bor nära så kanske man kan "hjälpa" varandra eller något, med kullar osv.
Samarbete kan ju innebära att man delar uppfödningen, kanske en har 5-6 kaniner hemma, och den andra har 7-8st men som alla tillhör samma uppfödning.

Ditt mejl var helt tomt för mig ;O Det stod inget alls :S Men vi får snacka på msn sen!
Visst kan jag fota dina kaniner :D Men det blir inte alls lika bra bilder på vintern som på sommaren, tyvärr. Men någon dag då solen lyser och det inte snöar kan jag komma :)

precis som #9 säger :P
Skulle gärna starta dvärgvädurs uppfödning.. Min mamma gillar också kaniner och älskar min kanin, igentligen borde det kanske inte vara så svårt att övertala? :P
Men Tindrah! Vart i sthlm bor du? :P

jag bor i skarpnäck på helger och lov, men annars är det på en internatskola i bro
Ok, var ligger skarpnäck? jag bor norr om sthlm :P
Har det blivit något sammarbete?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mjoo :) Matilda ska eventuellt komma hit nästa helg med en hona ^^,
#16: Vad spännande :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
vart i stockholm bor du?