(K) dvv Hona Sökes!
Ja jag har 2 tomma burar här hemma! Och har nu funderat på vad jag vill ha för något! ;) Ocvh kommit fram till att jag vill ha en till dvv.
Jag söker en Hona, gärna en unge!
Gärna japantecknad.
Skall finns i närheten av Boråstrakten, eller möjlighet till transport!
En snygg o trevlig indivd, med stamtavla då jag skulle vilja testa på att ha en kanin man kan ställa ut! :)
Kram /Tess
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kanske jag har någon som passar? :) Alla är mycket sociala och lätthanterliga, mina små bebisar! http://vassarnskaniner.weebly.com/ Se på till salu.
Nya bilder kommer i helgen då de snart är 4 veckor nu. Hemskt söta!
Vid mer info om någon speciell kanin eller liknande kontakta mig via min mail: trotternumber1@hotmail.se
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#1 Hej! Tack för svar men jag har fastnat för Dancehalls Nypon, så hon kommer flytta hem hit i Juli! :)
Jättesöta ungar i allafall! :)
Kram /Tess
#2 Okej, roligt! :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Jag hade tänkt para om min vit blåögda dvärgvädurshona nu i veckan som kommer. Kanske det kan vara av intresse? Hon har bra temprament, lugn fast ändå nyfiken och framåt. Ungarna kommer få ringmärkning och stamtavla. Jag finns i Kungsbacka men transport till Borås lär inte vara några problem då jag både har kompisar som bor i närheten och min moster som bor i Borås. Om du skulle vilja veta mer så är det bara att fråga på och du får gärna kika in min hemsida också: www.silverlyckans.tk :)
#4 Hej! Tack för svaret men jag har hittat min tjej! :) Dancehalls Nypon kommer flytta hit så fort vi har löst det med transport! :)
Men skulle det ändras av någon anlednig eller jag bestämmer mig för skaffa en till så hojtar jag! :)
Kram /Tess