(K) Kaninunge/Ungar
Har gjort en tråd innan men har inte nappat på så mycket, så här kommer en ny! :)
Nu till vår/sommar/höst ska jag köpa kaninungar!
Då jag är helt säker på att jag ska köpa en hane, och kanske en hona!
Ras: Renrasig dvärgvädur, det skall inte finnas någon annan ras i släkten!
Kön: Hane, och kanske en hona
Färg/teckning: Vit b/ö, wienertecknad, (om du har andra färger till salu, tveka inte att kontakta mig)
Övrigt: Kropp och huvud ska vara fint! Ett måste då den ska användas i Avel. Temperamentet är viktigt, snäll och inte rädd av sig! Stamtavla eller härstamningsbevis skall medfölja! Köpes från uppfödare i skåne/Blekinge! Det skall vara en unge! Föräldrarna får gärna vara hoppkaniner eller ha vissa färdigheter av det. Föräldrarna ska inte ha dubbelhaka. Det skall inte finnas någon/några rödögda i släkten. Inge bettfel, sjukdomar eller missbildningar.
Jag åker även till Göteborg i slutet av Juli-början av Augusti. Åker till Oskarshamn i början av Juni. Jag åker även till Örebro i slutet av Juni.
Till höst/vinter åker jag även upp till Örebro
Jag planerar en kull dvärgvädur med rexanlag om de hade varit intressand kan du klicka på min signatur osv.
Dock så blir de blåögda och förhoppningsvis mkt wienerteckningar.
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
#1 okej, kanske intressant! :) Vilka är föräldrarna?
Det är krusbodatorps vitsippa & Bamse.
(han finns på hanar utlånas och även bild på min kullplanering)
även om vitsippa har flaxöron så har hon gett hängöron och eftersom hans öron är så tunga så tror jag verkligen att de blir hängöron, de kommer även att växa upp inomhus :)
#3 okej, du kanske kan skicka ett meddelande till mig när dom kommer?:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När jag läste dina krav, så såg jag att du inte ville att föräldrarna skulle ha dubbelhaka. Mamman till den kullen jag har har ju en liten dubbelhaka ^^
#4 jadå de kan jag göra :D
hon ska åka iväg idag, så får se när hon vill paras ;)
#6 toppen! :)
putt!