Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 954 ggr
Fornuddens
0

Berga Västerhaninge 29 Maj

Snart är det dags för Riksutställning på Berga, Västerhaninge. Den 29 Maj. Det är ju även "Bergadagarna" samtidigt, så det blir fullt hus med de flesta naturbruksdjur tror jag, det brukar det vara :)

Vilka av er ifokusar kommer att vara där? Ska ni bara kolla eller ska ni ställa ut? Vilka raser kommer ni att ställa ut?

Jag kommer iallafall vara där då, fast utan någonting att ställa ut tyvärr. Hoppas vi ses!  Skrattande

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)

Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.

LinneaJohaanson
0

Kommer att ställa min rex hane! 
Även troligen hopptävla med några av mina andra om det
går för sig för dom Glad

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

smurfan-93
0

Jag ska dit =)

Jag ska ställa min Sarek , Zobel blå hermelin hona

Och Pontiac , Zobel blå hermelin hane

Längtar =)

Pylva
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kommer vara där, dock för hopptävlingarnas skull ;)

[bebba]
0

Kommer vara där på söndan, hoppning då.

Jonaflax
0

Jag hoppas kunna åka dit och titta.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

[Luppa]
0

Jag kommer dit, med 2 vit blåögda fluff :)

jossan84
0

Jag kommer nog om jag har pluggat flitigt fram tills dess. Har två tentor och en redovisning mån-ons veckan efter :P Men jag har inga kaniner, hjälper till med sånt som behövs och fotar :)

T0vve
0

Kanske att jag kommer, ska dock antagligen till utställningen i malmköping :)

Tove Pettersson - Zoorinas kaningård

- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se

smurfan-93
0

#8 Ska också till Malmköping dagen innan och ställa ut Glad

T0vve
0

#9 åh vad kul! :D Vet du då när man måste vara anmäld senast? För jag väntar fortfarande på medlemsnummer :(

- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se

smurfan-93
0

#10 Än så länge har jag bara hittat annonsen i Kaninuppfödaren nr 3. Där står det att sista anmälningsdatumet är 10 maj.

Har du mailat de på förbundet om ditt nummer? Jag hade nämligen en kompis till mig som skulle ställa ut då hon inte fått sitt medlemsnr än men då mailade jag och frågade vad numret var och då sa dem vilka siffror.

Maila Siv och hör vilket medlemsnr du blivit tilldelat:

siv.bromster@skaf.info

Hon brukar svara snabbt!

Kram

T0vve
0

#11 tack så mycket! Jag kan göra det framåt nästa vecka om nummret inte kommit ännu. Jag ger dem några dagar till, annars mailar jag Siv :)

www.Zoorinas.webb.se

Julia-H
0

#12 Har du fått alla grejer ifrån skaf:)? Har du fått kaninuppfödaren så står det på baksidan ^^

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

smurfan-93
0

#12 Så lite så! Gör så :)

Kram

Workingdog
0

Jag ska dit och hopptävla med mina skruttisar :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

T0vve
0

#13 självklart har jag inte fått det, har ju inte fått mitt medlemsnummer ännu :P

www.Zoorinas.webb.se

LinneaJohaanson
0

Jag ska till malmköping också jag med!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

T0vve
0

#17 åh vad roligt! :D

www.Zoorinas.webb.se

[sstorm]
0

Ska till både Berga och Malmköping, Ställer en eller två mini rex hanar

T0vve
0

#19 Braaa :)

www.Zoorinas.webb.se

T0vve
0

Ska kanske ta med mig två kaniner till både malmköping dagen innan och till haninge! :D

www.Zoorinas.webb.se