Vädurskorsning omplaceras
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag känner mig tvungen att söka nytt hem till min omplaceringskanin Sookie. 9-10 månader gammal vädurskorsning, 3.7 kg. Vill absolut vara utekanin och ha rasthage, inte enbart liten bur. Tycker om att hoppa och skutta omkring i sele. Jättesnäll och supermysig utomhus, sur och stressad inne plus att hon inte uppskattar kattsälskap.
Hon är korsning mellan hoppkanin och fransk vädur.
Jag hade hoppats få kastrera henne men veterinären vill inte göra det och då kan hon inte bo inne. Har haft henne utomhus senaste veckan, men fått problem med klåfingriga barn och lösspringande hundar så det känns tyvär inte säkert att ha henne ute där vi bor.
Endast seriösa som vill aktivera och ta god hand om min Sookie. Symbolisk summa, jag tänker inte skänka bort henne.
Hon får med sig sin rosa sele med koppel, aktiveringsleksaker samt startfoder, finns mellan Uppsala och Stockholm.
Inga onödiga kommentarer snälla ni, eftersom det här är ett jobbigt beslut och jag vill hitta bästa tänkbara hem till Sookie.
Fina, fina Sookie! Så synd att det inte fungerat med henne. Hon är otroligt vacker och verkade vara en härlig, bestämd dam! Hoppas ni hittar ett bra och passande hem till henne! :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#1 Tack vad snäll du är. Känns verkligen jättetråkigt :(
Vad tråkigt! Och jätte synd att det inte fungerade med henne, och att dem där ungarna inte fått någon rikig uppfostran och lämna henne i fred (läser ju din blogg) Lycka till med att hitta ett hem åt henne, hon är ju verkligen jätte fin!:)
Världens finaste Sookie! Hade jag haft en färdig utebur och hon skulle komma överens med min Pyret hade jag mer än gärna tagit henne hem till mig.
#3-4 Tack!
Hoppas verkligen kunna hitta bästa tänkbara hem till Sookie.
Finns även transportbur, kattlåda, mat- och vattenskålar, kattunnel och 9 st kompostgaller som kan följa med Sookie.
Hoppas det finns någon som vill ge henne ett fint hem!
Hoppas att hon kommer till ett bra hem.Synd att du behöver sälja
What doesn't kill you makes you stronger.
#7 Tack, det hoppas jag med!
Dagsfärska bilder på Sookie, går tyvär inte att ladda upp här.
Puttar och hoppas att det finns någon som vill ta hand om min söta och mysiga Sookie. Vi kan leverera både till Uppsala och Stockholm.
Ingen som vill ha en tam och jättemysig stor vädursflicka?
Hur mycket kostar hon ungefär?
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Om någon är seriöst intresserad så blir jag glad för pm med beskrivning av hemmet som erbjuds. Undanber frågor om pris när jag inte har en aning om hur hon skulle få det. Hemmet är viktigast, därför vill jag börja där och om allt känns okej kan vi diskutera fram en rimlig adoptionskostnad när det blir aktuellt. Jag har inte för avsikt att tjäna pengar utan önskar enbart bästa tänkbara hem till Sookie. Köpet ska inte hänga på en summa pengar utan om man verkligen kan och vill ha just Sookie som sin :)
Jag har en 200X60X60 LängdXDjupXHöjd stor bur isf som vi håller på att bygga skulle det vara bra ? :)
http://emmaskaninselar.blogg.se/
#13 Skicka gärna ett pm och berätta lite om din erfarenhet av kaniner och var du bor mm. Sookie vill som sagt ha rasthage också, tycker inte om att känna sig instängd. Älskar att hoppa, leka och gå på upptäcktsfärder i sele med koppel.