transport sökes?
Hejsan
det var en familj som hörde av sig ang Valentine och undrade om jag kunde fixa transport till Stockholm, jag ska kolla sade jag.
så finns det någon som kan fixa transport från Kristianstad-Sth eller Hässleholm-Sth?
max 200kr för transport.
jag vill bara lägga ut om transport här då det inte är säkert att dom tar honom.
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kanske kan ordna någon som kan ta upp honom till sthlm eller nyköping (1 timme ifrån) men då blir det tidigast 11/6 dvs. efter min student :D Pappa och mina kusiner kommer ner från sthlm då och sen tbx :) Om du inte hittar någon tidigare transport så kan jag höra om någon av dem har plats för en liten kanin :D
Ja hör med dom :D
och om de vill ha något eller gör de gratis :)
så att jag kan uppdatera familjen :)
#2 Okej, ska höra med dem då :) Vet att de kommer åka sträckan oavsett beror bara på om de kan ta med en kanin eller inte :) Och eftersom valentine är uppfödd med hundar i närheten så gör det nog ändå inget om Dixi sitter i bakluckan när pappa åker upp :P
#3 haha nejdå de tror jag inte xD
men han kommer vara i en transport låda så de borde ju ändå gå bra :)
#4 precis och troligen i framsättet och Dixi där bak om pappa går med på det :) Dessutom är Dixi livrädd för kaniner :D :P haha sötnöten :P
Haha okej xD
Men hör av dig om de fungerar, jag ska se om jag hittar den tjejen som hjälpte mig med att få ner Ludde, tror de var Tussilagos uppfödare?
men e inte 100 :S
#7 ja så hette hon :D
tack