(S) Viltgrå rexhona
Hejsan!
Har en underbar viltgrå rexhona kvar till salu vid namn Vässars Daisy Dieselkanin kallas Daisy. Hon är en mycket snäll, nyfiken, social, pigg, gosig, lätthanterlig, trevlig liten tösa. Väldigt smal och smäcker i kroppen. Väldigt sött och feminimt huvud! Hon älskar att få sitta i knäet och bli ompysslad, då njuter hon av fulla muggar! Men något hon tycker är ännu roligare är att få vara ute och skutta, gräva och busa med matte och syskonen samt mamma.
Mamma: Pixie, viltgul reggad 94 p. En mycket trevlig, social, lättlärd hona som kan vara lite blyg för nya människor. Hopptränas lite.
Pappa: Agent 001, dalmatiner svart, dansk import. Söt, trevlig grabb som gillar människor. Bor ej oss mig!
Hon kostar 300 kr och säljs med härstamingsbevis, skötselråd, övergångsfoder samt bilder. Hon finns ca tre mil utanför Uppsala.
Kontakt:
Telefon: 0174-132 48 Fråga efter Olivia eller maila till: trotternumber1@hotmail.se
Min hemsida: http://vassarnskaniner.weebly.com/ Se bild på Till salu sidan, kan även maila fler bilder vid intresse. :)

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Bilden är hur suddig som hälst åtminstånde på min den är jätte avlång
What doesn't kill you makes you stronger.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hm, för mig är den det inte. Är den konstig för någon mer? :)
men jag kan se på bilden högst upp
What doesn't kill you makes you stronger.
#3 Okej.
Jag fixade till den så den blev rätt storlek.
Ska man klistra in den i inlägget själv bör man komma ihåg att se till så bilden inte blir mer än 400 pixlar bred, för då ser den konstig ut. 
#6 Tackar! :)
putt