Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 756 ggr
Nickel
0

(K) Kaninunge

Min kusin ska köpa sin första kanin nu, och hon har frågat mig om jag kan hitta en kaninunge till henne. 
Hon vill ha en sorts lejonhuvad kanin, en 'fluffig', inte vädur. Kön tror jag inte spelar någon roll. Hon vill även testa hoppa med den, så en lite pigg kanin vill hon ha.  Hon bor i bjärred i skåne så gärna i närheten!

[Airo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två kullar nu. En är 4 veckor och den andra är 5 dagar. Lejonhuvade kaniner :)

Den på 4 veckor är född 18 mars, lev. klar den 13 maj.
Den på 5 dagar är född 13 april, lev. klar den 13 juni.

Det finns en liten gul/svart japantecknad hane kvar i den första kullen :) jätte mysig och trevlig, social och mycket framåt :) pussar gärna när han känner för det! Han älskar att hoppa, så att hoppa med honom skulle nog inte vara så stort problem :)

Dock finns han i Ljung/Västra Götalands län, men transport kan jag alltid försöka att ordna :)

Dålig bild på honom (liten), men sitter inte vid min dator så kan inte lägga in normalstorleken..

Vid intresse, mejla till VictoriaHedelin_@hotmail.se eller ring till 0761 85 59 53

www.ljungs.weebly.com

[zannapettersson]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har en jätte fin kanin född den 17nov, hane med blå ögon lejonhuvad dvärgvädur, jätte fin, nyfiken och van vid sele.. bor i göteborg men åker ner mot skåne ibland..

T0vve
0

Får en kull den 8 Maj, lev. klara i slutet av juni eller början av juli. :)
Både mamman och pappan är riktigt snälla! :) Blandning mellan hermelin och dvärgvädur. Blåögda!
Kolla gärna hemsidan: www.zoorinas.webb.se

Tove Pettersson - Zoorinas kaningård

- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se